شرکت تسلا که سازنده خودروهای برقی در آمریکاست، شکایتی را به دادگاه تجارت بین المللی ایالات متحده در نیویورک ارائه کرده است که هدف آن جلوگیری از تعرفه های دولت ترامپ بر قطعاتی است که این شرکت از چین وارد می کند.
تبریز- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: امسال 45 درصد از نهاده‌های دامی از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهند شد
معاون تولیدات گیاهی استان خراسان رضوی با بیان اینکه این استان رتبه اول تولید پنبه را دارد، گفت: تولید پنبه در این استان امسال به 62 هزار تن می رسد.
کارشناسان رسانه و تولید محتوا معتقدند بلاتکلیفی و نگاه سلبی نهادهای بالادستی نظارت و سیاست‌گذاری تولید محتوا از جمله موانع شکل‌گیری جدی تولید محتوا در فضای مجازی است.
شرکت نامی آمازون اخیرا از محصولات جدید و جذاب خود در رویداد سخت افزاری سالانه‌اش رونمایی کرده است.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز سه شنبه یکم مهرماه 1399 در صرافی های بانکی روی ٢٦ هزار و ٨5٠ تومان ثابت ماند.
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت اعلام کرد: ستاد تنظیم بازار قیمت کنجاله سویا را در بنادر 2700 تومان تعیین کرد و بانک مرکزی باید هزینه‌های مرتبط با نقل و انتقال ارز و کارمزد را در قالب فیش خدمت برای واردکننده لحاظ کند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کاهش 1.1 درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده های کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
نرخ جدید هر کیلوگرم کنجاله سویا از 2450 به 2700 تومان افزایش یافت، همچنین قیمت هر کیلوگرم کنجاله کلزا 2550 تومان تعیین شد.
قیمت هر اونس طلا امروز به 1914 دلار و 34 سنت رسید که این رقم نسبت به روز گذشته حدود 35 دلار در هر اونس کاهش داشته است.