شرکت اپل به تامین کنندگان قطعه خود اعلام کرد که تقاضا برای مدلهای آیفون 13 آهسته شده است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور با اشاره به اینکه قیمت جوجه یکروزه همچنان 2500 تومان بالاتر از نرخ مصوب است، گفت: متاسفانه در این حوزه نظارت دقیق وجود ندارد.
شرکت عمران شهرهای جدید آمادگی خود را برای آغاز عملیات اجرایی حدود 615 هزار واحد نهضت ملی مسکن اعلام کرد و طاهرخانی مدیرعامل عمران گفت: پیشنهاد پرداخت وام 400 تا 450 میلیون تومانی برای هر واحد را ارایه کرده‌ایم که دهکهای اول تا سوم بیشترین کمک و امتیازات را دریافت می‌کنند؛ درخصوص متراژ نیز متناسب با سلایق، متنوع عمل می‌کنیم و برای کاهش هزینه متقاضیان، آپارتمان‌های 60 متری را نیز در دستور کار داریم.
تحلیلگران نفتی با احتمال ادامه سیاست تولید محتاطانه‌ اوپک پلاس، متوسط قیمت نفت خام برنت را در سال آینده میلادی 75٫33 دلار در هر بشکه پیش‌بینی می کنند.
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از بارش باران و برف در 28 استان خبر و نسبت به احتمال وقوع کولاک برف در 17 استان هشدار داد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن را تشریح کرد و گفت: طبق آخرین آمار حدود پنج میلیون تقاضای انباشه در بخش مسکن وجود دارد.
اوپک و متحدانش دیدارهای دو روزه خود را برای تصمیم گیری درباره سیاست تولید در بحبوحه ریزش قیمت های نفت در واکنش به شیوع واریانت جدید اُمیکرون از روز چهارشنبه آغاز می کنند.
معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران اعلام کرد که ارائه تخفیف در واحدهای صنفی بدون نیاز به مجوز اتحادیه مجاز است، اما برگزاری حراج مشروط به هماهنگی با اتحادیه است و در شهرهای نارنجی و قرمز محدودیت دارد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: با توجه به واکسیناسیون بخش اعظمی از جامعه و ابلاغ دستورالعمل‌ جدید از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ابتدای آذر ماه افرادی که واکسینه نشده‌اند، نمی‌توانند از هواپیما برای سفرهای خود استفاده کنند و همه مسافران از طریق کد ملی‌شان رصد می‌شوند.