در پی آغاز مجدد مذاکرات برای لغو تحریم‌ها، این سوال در اذهان ایجاد شده که در صورت امضای برجام چه تغییراتی در صنعت خودرو داخلی و قیمت ها در کارخانه و بازار به وجود خواهد آمد. در این گزارش با گفت وگو با چند تن از کارشناسان، این موضوع بررسی شده است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از انسداد جاده چالوس به دلیل یخبندان تا اطلاع ثانوی خبر داد.
در حالی یک ‫آسیب‌پذیری به نام LPE در سیستم‌عامل ویندوز 10 دارای نسخه 1809 و بالاتر شناسایی شده که می‌تواند برای به دست آوردن سطح دسترسی ادمین، مورد سوءاستفاده قرار گیرد، مایکروسافت هنوز این باگ را اصلاح نکرده و سیستم‌های ویندوز 10 با آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی نوامبر 2021 هم می‌توانند در معرض حملات این باگ قرار گیرند.
ائتلاف اوپک پلاس علی‌رغم ترس از کاهش بیشتر قیمت نفت در نتیجه آزادسازی ذخایر استراتژیک نفتی آمریکا و شیوع نوع جدید ویروس کرونا به روند فعلی افزایش تولید خود ادامه می‌دهد.
وزیر راه و شهرسازی با ارزیابی مثبت از نشست مشترک مجلس و دولت، گفت: با همراهی دولت و مجلس بازار مسکن به تعادل می‌رسد.
افراد جدیدی به عنوان ثروتمندترین اشخاص در ژاپن و ایتالیا معرفی شدند.
بورس در هفته جاری در مدار نزول در حرکت بود و روند کاهشی شاخص کل بورس تا جایی ادامه یافت که این شاخص‌ طی مدت اخیر برای چندمین بار به زیر یک میلیون و 350 واحد سقوط کرد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از اعمال محدودیت تامین گاز برای واحدهای تولید سیمان و صنایع فولاد و ذوب آهن استان خبر داد.
قیمت نفت روز پنج شنبه در آستانه دیدار وزیران اوپک پلاس بهبود یافت و بخشی از ضرر روز گذشته را جبران کرد.