وزیر دادگستری با اشاره به تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار، گفت: این کمیته هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد و امیداواریم در بازار تأثیرگذار باشد که البته تأثیری هم در نرخ مرغ و تخم مرغ داشته و قیمت‌ها تثبیت شده است.
نمایشگاه بین المللی اکسپوی دوبی از نهم مهرماه در شیخ نشین دوبی آغاز شده و تا شش ماه آینده در این شهر دایر است.
معاون وزیر صمت گفت: در آبان ماه امسال 15 هزار و 960 فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان‌ها دریافت شده است.
از چند روز پیش اخباری در فضای مجازی مبنی بر قطع آب پایتخت تا 90 روز دیگر دست به دست می شود که طبق گفته های مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران، این موضوع واقعیت ندارد و امسال قطعا آب هیچ یک از مشترکان تهرانی قطع نخواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن تا پایان آذرماه امسال خبر داد.
اتحادیه واردکنندگان دام و طیور از مکاتبات متعدد خود با مسئولان ذی ربط طی دو سال اخیر برای حذف ارز 4200 تومانی نهاده های دام و طیور خبر داد.
سخنگوی گمرک گفت: در هفت ماه نخست امسال نزدیک به 121 تن زعفران به ارزش 60 میلیون و 174 هزار و 587 دلار به 60 کشور دنیا صادر شد.
تلاش برای عرضه میوه ­های خارج از فصل، افزایش چشم­گیری پیدا کرده و دغدغه نگهداری­ این محصولات توسط یک شرکت دانش‌بنیان حل شده است.
مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر اینکه با انسجام و عبورسریع از ادغام، بزرگ و قدرتمند خواهیم ماند، مولفه های رویکرد تحول راهبردی بانک را تشریح و تاکید کرد: ساختار سازمانی بانک سپه باید در مسیر حرفه‌ای کسب‌وکار و متناسب با بانکداری جامع تغییر کند.
اتاق اصناف ایران از نصف برچسب «معاف از مالیات بر ارزش افزوده» بر روی برخی کالاها خبر داد.