قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار روند نزولی در پیش گرفته و آنطور که تولیدکنندگان می گویند با توجه به افزایش تولید این روند ادامه دار خواهد بود.
بررسی آخرین آمار عملکرد طرح کارورزی نشان می‌دهد که تاکنون 148 هزار و 607 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در این طرح ثبت نام کرده و حدود 20 هزار و 678 واحد پذیرنده این داوطلبان بوده‌اند.
افزایش 15 تا 18 درصدی قیمت خودرو، حذف 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از اصل طلا و هدف‌گذاری 5 میلیارد یورویی برای روابط اقتصادی تهران-مسکو از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت از اعطای اولین دوره جایزه طراحی ایران در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی همزمان با برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از ثبت‌نام 2 میلیون و 31 هزار و 783 نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز پنجشنبه 18 آذر, اعلام کرد که بر اساس آن، بهای 11 واحد پولی کاهش و قیمت 27 ارز افزایش یافت. نرخ هشت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها یارانه نقدی آذر 1400، ساعت 24 شنبه (20 آذر ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از ثبت‌نام 2 میلیون و 31 هزار و 783 نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت مایحتاج مردم در شب عید و ماه رمضان و هم‌چنین توزیع هوشمند کالاهای اساسی به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
به اعتقاد فروشندگان خودرو افزایش قیمت دلار و کاهش عرضه خودرو عاملی شده تا همه دست از کار کشیده و منتظر ثبات قیمتها باشند. نه کسی ماشین می فروشد و نه کسی ماشین می خرد.