دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک‌های خصوصی به 20 هزار تومان خبر داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: وقتی ما در مردادماه امسال دولت را تحویل گرفته بودیم حدود 60 هزار میلیارد تومان تخصیص صادر شده بود، اما در خزانه پولی برای پرداخت نبود.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: پرونده بانک مرکزی با اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور به دادگاه دیگری ارجاع خواهد شد.
بر اساس طرح محدودیت هوشمند کرونا که قرار است از فردا اجرایی شود، مقرر شده تا مردم در سفرهای جاده‌ای حتی با وسایل نقلیه شخصی‌شان جریمه شوند، اگر واکسینه نشده باشند یا کرونای آن‌ها مثبت شده باشد. اما در این میان ابهامات و مسائلی وجود دارد که باید مجدادا بررسی شوند.
سفرهای جاده‌ای مردم در هفته گذشته کمتر از هفته اول آذر ماه شد اما همچنان در مقایسه با هفته مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
استان ایلام به عنوان یکی از مستعدترین استان ها برای دامداری و دامپروری شرایط سختی از جهت تامین علوفه سپری می‌کند و این معضل پیگیری مسئولان مربوطه را می‌طلبد.
اصفهان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: بر اساس آخرین پایش صورت گرفته، اصفهان با حدود یک هزار و 700 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد رتبه نخست را دارد.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: محاکمه عاملین پرونده کرسنت فراتر از تأثیر در رأی داوری بین‌المللی است و ما به دلیل اینکه برخورد با فساد تماما منفعت است حتما باید برخود و محاکمه کنیم.
امروز (20 آذرماه) بازار فرابورس میزبان عرضه اولیه سهام شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با نماد "سغدیر" است.
کشورهای اتحادیه اروپا اقدامات گسترده ای برای جلوگیری از حملات سایبری ترتیب داده اند که در این گزارش به این فعالیت ها و اقدامات می پردازیم.