مدیر نظارت بر عملیات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از رشد 6 درصدی پالایش خوراک در پالایشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: با وجود افزایش تولید، مصرف بنزین نیز 15 درصد افزایش یافته است.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز (چهار شنبه، 24 آذرماه 1400) اعلام کرد که بر اساس آن بهای 30 واحد پولی کاهش و قیمت 9 ارز افزایش یافت.
در پی گسترش سویه جدید ویروس کرونا در کشورهای مختلف به ویژه همسایگان ایران، وزیر کشور نیز بر نظارت بیشتر برای جلوگیری از ورود امیکرون به کشور تاکید کرده است و شرایط برای سفرهای پرخطر سخت تر شده است.
مدیر خانه نوآوری با بیان اینکه اجبار اینماد یک مانع جدید برای کسب‌وکارهای اینترنتی به شمار می رود، گفت: برای رسیدن به یک اقتصاد پویا، باید تعداد مجوزها را کمتر کنیم نه اینکه افزایش دهیم.
جریمه رانندگان بد حسابی که عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها را به موقع پرداخت نکنند، از سال آینده به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت چرا که یکبار مشمول جریمه 20 درصدی شده و پس از آن به ازای هر ماه تاخیر نیز دو درصد به مجموع اصل عوارض و جریمه مذکور اضافه خواهد شد.
با وام 480 میلیون تومانی اوراق مسکن که حالا پس از مشوق جدید سیستم بانکی درخصوص نصف شدن هزینه خرید تسهیلات احتمالا تقاضا برای دریافت این وام افزایش می‌یابد، می‌توان حدود 70 تا 80 درصد هزینه یک آپارتمان کوچک را در محله‌های ارزان قیمت تهران پوشش داد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با حضور در ایسنا، ضمن تشریح مسیر قیمت‌گذاری طلا و شفاف‌سازی شیوه تعیین قیمت، به سوالاتی در خصوص وضعیت صنعت و بازار سکه و طلا پاسخ داد. او ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر بازار سکه رونق گذشته خود را از دست داده است، نسبت به آینده صنعت و بازار سکه و طلا ابراز امیدواری کرد.
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که دولت با حذف ارز 4200 تومانی یارانه جدیدی پرداخت می‌کند، پس عملا تفاوتی برای مصرف‌کننده نخواهد داشت.
ارزش دوج کوین به دنبال توییت ایلان ماسک مبنی بر قبول این ارز مجازی به عنوان شیوه پرداخت برای خرید برخی محصولات آن افزایش یافت.
افزایش 10 درصدی قیمت تولیدکننده در آمریکا فشار تورم در این کشور در ماه های آینده را افزایش می دهد.