رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قرارداد سوآپ گازی سه‌جانبه ایران، ترکمنستان و آذربایجان می‌تواند منجر به تحکیم ارتباط اقتصادی و سیاسی کشورمان با آسیای میانه شده و جمهوری اسلامی ایران شاهرگ اصلی این سوآپ گازی است.
معاون سازمان تعاون روستایی با بیان اینکه کالاهای اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، شکر، لبنیات برنج، روغن و شکر با قیمت مصوب و به صورت هوشمند در حال توزیع است، گفت: آماده توزیع کالاهای جدید هستیم.
با توجه به رشد درآمد و سودآوری شرکت‌های بورسی در سال جاری، برآورد می‌شود در مجموع در حدود 5 هزار میلیارد تومان از محل کاهش ضریب مالیاتی از 25 به 20 درصد به نفع شرکت‌های بورسی شود.
میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی تا پایان شهریورماه سال جاری نسبت به سال گذشته، معادل 46.6 و 51.9 درصد افزایش یافته است.
ایسنا/مرکزی
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که ایران ظرفیت قابل توجهی برای صادرات قطعات خودرو دارد که با یک برنامه‌ریزی درست می‌توان از آن استفاده کرد.
معاون عملیات دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه امسال درخواست مصرف گاز از تولید پیشی گرفته است، بر لزوم رعایت مصرف گاز به‌ویژه در دی‌ماه تأکید کرد.
وزیر اقتصاد 10 مصوبه نهایی شورای اقتصادی دولت برای ساماندهی بازار سرمایه را تشریح کرد.
عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه ارز 4200 تومانی به اهدافش نرسید، گفت: دولت با حذف ارز 4200 تومانی، به جای اختصاص ارز ترجیحی به واردکننده، مصرف کننده را باید مورد حمایت قرار می دهد.