فرابورس ایران در راستای افزایش نقدشوندگی تصمیم به حذف حجم مبنای نمادهای دارای صف خرید یا صف فروش گرفت.
عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی گفت: همانگونه که هرگونه جراحی در شرایط التهاب وضعیت بیمار را بدتر می‌کند، جراحی اقتصادی نیز در شرایط التهاب وضعیت را بدتر خواهد کرد.
در پی بروز حادثه واژگونی کامیون میکسر بتن در ساعت اوج ترافیک در تهران، برخی کارشناسان اعلام کرده اند ناوگان حمل بتن نیازمند نوسازی است.
کارشناس بودجه گفت: برای جبران قدرت خرید مردم، باید از منابع حاصل از حذف ارز 4200 نهاده‌ها، به همه مردم به صورت کامل یارانه پرداخت شود.
رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: سوآپ گازی سه‌جانبه ایران، ترکمنستان و آذربایجان می‌تواند منجر به تحکیم ارتباط اقتصادی و سیاسی کشورمان با آسیای میانه شود.
یک کارشناس صنعت خودرو، ضمن اشاره به اینکه خودروسازان و حتی واردکنندگان خودرو برای واردات مواد، قطعات یا خودرو از ارز ترجیحی استفاده نمی‌کنند، معتقد است که حذف ارز ترجیحی بر قیمت تمام شده خودروها عملا تاثیر قابل توجهی نخواهد داشت اما ممکن است در مواردی محدود تعرفه‌های گمرکی اثر تورمی هرچند محدودی بر قیمت تمام شده قطعه و خودرو داشته باشد.
کامیون‌داران معتقدند دولت باید اعتباری حدود 480 هزار میلیارد تومانی از محل صندوق توسعه ملی برای نوسازی حدود 160 هزار کامیون فرسوده پیش‌بینی کند که البته این مبلغ را می‌تواند در قالب برنامه‌ای 10 ساله هزینه کرده و سرمایه مورد نظر از محل صرفه جویی سوخت قابل بازگشت است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اعلام عرضه اولیه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس تا بهمن ماه گفت: ارزش تقریبی این دو باشگاه‌ 3600 میلیارد تومان است.
برخی تماس‌ها با ایسنا حاکی از مشکل عده‌ای از خریداران خودرو برای تهیه کارت ماشین است، اما به نظر می‌رسد تولید این کارت‌ها زیر نظر نیروی انتظامی انجام می‌شود.