وبینار «بررسی ابعاد اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای و فرصت‌های پیش روی ایران» با هدف بررسی فرصت‌های اقتصادی و تجاری پیش روی ایران در پی عضویت در این سازمان، توسط گروه بازرگانی خارجی موسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی برگزار شد.
ارزش سهام اپل پیش از آغاز معاملات رسمی روز سه شنبه صعود کرد و به ارزش بازار تاریخی سه تریلیون دلار نزدیک شد.
یک سازمان ملی گرای وابسته به حزب حاکم هند، طی بیانیه ای خواستار ممنوعیت خرید، فروش، سرمایه گذاری و هرگونه معامله دیگری در زمینه ارزهای دیجیتال در این کشور شد.
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان امسال از طریق احداث واحدهای جدید و ارتقای توان تولید واحدهای موجود حدود یک‌هزار و 500 مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده خواهد شد.
خطوط هوایی اتیوپی اعلام کرد که قصد دارد پرواز هواپیماهای بوئینگ 737 مکس را در ناوگان خود در فوریه 2022 از سر بگیرد.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش62 درصدی مالیات در بودجه 1401 گفت: دولت برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان مبلغ 22 هزار و 600 میلیارد تومان پیش بینی کرده است.
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس درباره انتشار شایعه‌ای مبنی بر افزایش قیمت بنزین در کشور با تاکید بر اینکه طرح این موضوعات به دلیل وجود التهاب در جامعه است، گفت که مردم نگران نباشند، هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.
ارزیابی کیفی صورت گرفته از خودروهای سنگین تولیدی آبان ماه سال جاری نشان می‌دهد که از بین 16 خودرو سنگین مورد ارزیابی قرار گرفته، سه خودرو پنج ستاره و 11 خودرو چهار ستاره‌ کیفی را کسب کرده‌اند و تنها دو مدل خودروی سنگین سه ستاره‌ای شده‌اند.
اپل با هدف حفظ مغزها، به بعضی از مهندسان پاداش غیرمعمول و قابل توجهی در قالب سهام این شرکت عرضه می کند.