سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس الگوی مصرف تعیین شده برای برق، مصرف بیش از 75 درصد از مردم کشور پایین‌تر از الگو قرار داشته و مشمول افزایش قیمت نمی‌شوند.
مدیر عامل بانک مسکن از تامین مالی بیش از 200 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها خبر داد.
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی پدیده قاچاق کالا و ارز و شیوه های وقوع قاچاق و آثار آن پرداخت.
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی پیش بینی کرد که میزان صادرات صنعت پتروشیمی تا پایان سال به حدود 14 میلیارد دلار برسد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید براینکه موضوعی به نام حذف ارز 4200 تومانی نداریم و قرار است، به نوعی اصلاح نظام یارانه ای انجام شود، گفت: یارانه دارو حذف نخواهد شد بلکه به تدریج به سمتی می‌رود که این یارانه از طریق شرکت های بیمه به مردم پرداخت شود.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، با دریافت تایید از وزارت نفت برگزار خواهد شد.
با توجه به اجرای قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده از 13 دی ماه، تولیدکنندگان ملزم به درج برچسب معافیت مالیات ارزش‌افزوده شدند.
اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد که یارانه معیشتی در دی‌ماه بدون تغییر پرداخت خواهد شد، این اعلام با توجه به این‌که مشمولان یارانه جدید همان یارانه‌بگیران معیشتی هستند، احتمال پرداخت در ماه جاری را کمرنگ کرده است.
قیمت هر بشکه نفت در اکتبر امسال به رکورد بیش از 86 دلار صعود کرد و روند افزایش قیمت گاز همچنان ادامه دارد و اگر به همین منوال بماند، روند صعودی قیمت‌های انرژی در سال 2022 ادامه پیدا می کند.