سازمان بورس چین ثبت چهار شرکت فعال در حوزه نوآوری، علم و فناوری را برای عرضه اولیه در بازار بورس این کشور تأیید کرده است.
هرچند در هفته‌های ابتدایی آغاز شیوع کرونا در چین به نظر می‌رسید اقتصاد این کشور با بحرانی جدی مواجه شود اکنون به نظر می‌رسد چین توانسته بخش عمده‌ای از نگرانی‌های خود در رابطه با کرونا را برطرف کند.
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از کاهش 34.5 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کارشناس بازار سرمایه با تحلیل علل ریزش بورس در هفته‌های اخیر و با تاکید بر اینکه بازار به مدار رشد بازگشته است، گفت: اصلاح مصوبات غلط وحمایت رسانه‌ها عامل بازگشت اعتماد مردم به بازار است.
از میان نمادهای بورسی، 32 نماد تا پنجم شهریورماه به دلایل مختلف از جمله افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف یا ب، تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی سالانه و امثال آن متوقف شده اند.
بسیاری از میلیاردرهای جوان جهان در صنعت فناوری فعال هستند.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه روزانه 100 هزار پیامک به مالکان بیش از یک خانه ارسال می‌کنیم گفت: به این افراد دو هفته فرصت می‌دهیم که با خوداظهاری وضعیت خالی بودن یا دارای ساکن بودن واحدهای خود را اعلام کنند.
رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد افزایش‌ موقتی نرخ تورم در ماه های ابتدای سال، که عمدتاً ناشی از شیوع کرونا و تحریک انتظارات بود با اقداماتی که درحال انجام است،کنترل شده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 4 سنت معادل 0.09 درصد کاهش به 45 دلار و 5 سنت رسید.
بزرگترین اقتصاد جهان بیش از 30 درصد کوچک شد.