در جریان معاملات امروز (دوشنبه، سیزدهم دی ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش 2 هزار و 971 واحدی به رقم یک میلیون و 376 هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با 278 واحد افزایش، به رقم 363 هزار و 241 واحد را به ثبت رساند.
شب گذشته، معاون نظارت بر بازار فرابورس با حضور در لایو اینستاگرامی آخرین وضعیت اطلاعیه‌های تغییر حجم مبنا و تغییر تیک قیمتی و همچنین دیدگاه در خصوص دامنه نوسان را تشریح کرد.
عملیات بازارگردانی در واحدهای شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن بیمه فرابورس از فردا، سه‌شنبه 14 دی ماه آغاز می‌شود.
سخنگوی صنعت برق گفت که طرح افزایش تعرفه برق برای مشترکان پر مصرف از ابتدای بهمن ماه سال جاری اجرا خواهد شد و این دسته از مشترکان هزینه نزدیک به قیمت تمام شده پرداخت خواهند کرد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد افزایش به 1816 دلار و 62 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 96 سنت معادل 1.21 درصد کاهش به 78 دلار و 57 سنت رسید.
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حمایت از طرح حذف قیمت مصرف کننده از روی کالاها گفت: درج قیمت تولید کننده را از 14 قلم کالا آغاز کرده ایم که از هفته آینده به بازار می‌آید و آن را به سرعت گسترش خواهیم داد.
معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه تسهیلات خودمالکان با ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن و معرفی به بانک پرداخت می‌شود، گفت: دریافت این وام نیازی به خرید اوراق حق‌تقدم ندارد.