اتاق بازرگانی ایران جدیدترین گزارش شامخ را منتشر کرده که نشان از ثبات نسبی این شاخص با وجود افزایش برخی نگرانی‌ها دارد.
بعد از اظهارات متفاوت در رابطه با جریان ممنوعیت و میزان واردات واکسن کرونا، آمار اعلامی گمرک نشان داد که تا روزهای اخیر نیز واردات انجام شده و مجموع به بیش از 152 میلیون دوز رسیده است.
مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از شناسایی یک میلیون و 170 هزار خانه خالی خبر داد و گفت: لیست نهایی این خانه‌ها 17 دیماه تحویل سازمان امور مالیاتی می‌شود.
مدیر عامل صنایع شیر ایران گفت: احتمال دارد دولت برای حمایت از دهک های پایین و اقشار آسیب‌پذیر جامعه بن کارتی توزیع کند تا این افراد بتوانند فرآورده های لبنی را بعد از حذف ارز کالاهای اساسی خریداری کنند اما هنوز صحبت و قراردادی منعقد نشده است.
بازار املاک بریتانیا سال 2021 را با رکورد به پایان رساند و میانگین قیمت مسکن به 254,822 پوند رسید که از ابتدای این سال 24 هزار پوند و نسبت به دسامبر سال قبل از آن 10.4 درصد افزایش داشت.
وزیر نفت گفت: از روز دوشنبه سوآپ گازی میان کشورهای ایران، ترکمنستان و آذربایجان بر اساس قراردادی که در اجلاس ترکمنستان به امضا رسیده بود ، آغاز شده است.
وزیر نفت از آغاز سوآپ گاز ترکمنستان به آذربایجان از طریق ایران خبر داد و گفت: از روز دوشنبه سوآپ گازی میان کشور‌های ایران، ترکمنستان و آذربایجان بر اساس قراردادی که در اجلاس ترکمنستان به امضا رسیده بود ، آغاز شده است.
قیمت هر اونس طلا در معاملات اولیه امروز صبح به بالاترین رقم از 22 نوامبر یعنی 1831 دلار و49 سنت رسید اما بعدا با افت 0.26 درصدی نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 1824 دلار و 53 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 59 سنت معادل 0.76 درصد افزایش به 78 دلار و 37 سنت رسید.