دستگاه اندرویدی شما به روش‌های مختلف و بیش از آن چه فکرش را بکنید، زیر نظرتان دارد. جمع‌آوری داده‌ها از طریق تلفن همراه اندرویدی توسط گوگل لزوما مساله‌ای نگران‌کننده نیست. بیشتر این داده‌ها در نهایت برای ارائه خدمات بهتر به کاربر استفاده می‌شوند. با این وجود کاربر حق دارد از اطلاعاتی که به گوگل ارسال می‌شوند، آگاه باشد.
شرکت صادرات گازپروم روسیه و شرکت بوتاس ترکیه قرارداد جدیدی به مدت 4 سال برای تامین 5.75 میلیارد متر مکعب گاز در سال از طریق خط لوله گاز ترکیش استریم امضا کردند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش نرخ بهره‌ بین بانکی می‌تواند مقدمات خروج پول به سمت بازارهای راکد از جمله بورس را فراهم کند.
قیمت بنزین در پمپ بنزینهای آمریکا برای نخستین بار در حدود دو ماه اخیر تحت تاثیر رشد قیمت نفت و تقاضای بالای مصرف کنندگان، افزایش یافت.
از آغاز پرداخت تسهیلات به واحدهای صادراتی، یعنی خرداد ١٣٩٩ تا آخر آبان، نزدیک به 45 درصد متقاضیان موفق به دریافت این تسهیلات شدند و تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی بیشترین تسهیلات را به خود اختصاص داده‌اند.
بورس کالای ایران نحوه محاسبه قیمت پایه محصولات سیمان خاکستری را ابلاغ کرد.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 751 واحدی روبرو شد.
در حالی که گفته می‌شود محموله جوی دپو شده و بارگیری نشده در گمرگ چابهار که زیر باران مانده و سبز شده، متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام است اما وزارت جهاد کشاورزی این مساله را رد کرد.
معاون سایپا گفت: با تامین 30 هزار دستگاه از قطعات مورد نیاز برای تکمیل حدود 70 هزار دستگاه موجودی خودروهای ناقص سایپا، این خودروها در حال تکمیل، تجاری‌سازی و ورود به بازار خواهند شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با بیان اینکه معاملات حوزه خودرو تا پایان سال در سامانه جامع تجارت ثبت می‌شود، اعلام کرد که با واردات لوکوموتیو مخالف است.