در شرایطی که سرعت گرفتن واکسیناسیون و بهبود وضعیت کرونا در کشور و جهان سفرهای خارجی را دوباره رونق داده بود، شیوع سویه‌های جدید ویروس کرونا مانند «اومیکرون» ترمز سفرهای دریایی خارجی را کشید.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: افرادی که مصارف نجومی برق دارند اگر تعرفه آنان متناسب با مصرفشان باشد یا متقاعد می شوند که مصارف خود را کاهش دهند و یا هزینه مصرف خود را به صورت واقعی می پردازند.
دولت سیزدهم تاکید بسیاری بر استفاده از روش تهاتر برای پیش برد اهداف تجاری خود دارد که در همین راستا، تا پایان سال پروژه تهاتری در حدود 600 میلیون دلار اجرا خواهد شد.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس گفت: نمی‌توان زمان دقیقی را برای ورود سرخابی‌ها به بورس اعلام کرد؛ چرا که این دو باشگاه سهامی عام هم نیستند.
به گفته فیل فلین، تحلیلگر ارشد شرکت پرایس فیوچرز در شیکاگو، قیمت نفت تحت تأثیر نگرانی‌های Omicron و همچنین اعلام لیبی مبنی بر افزایش تولید، از رشدهای اولیه خود عقب نشینی کرده است.
کار هر روزشان را با فشار و استرس بالا شروع می‌کنند و مجبورند بارها و بارها جعبه‌های 10 کیلویی را در نقطه‌های مختلف شهر حمل کنند. ترس از تامین امنیتی جانی، هر روزشان را درگیر می‌کند و سرب حاصل از شمارش پول بلای جانشان شده است.
لایحه بودجه سال آینده گرد و خاک زیادی را در بازار سرمایه به پا کرد که پس از آن دولت سعی کرد با ارائه 10 پیشنهاد وضعیت بازار را بهبود ببخشد که البته گنجانده شدن یا نشدن همین پیشنهادات در لایحه باز هم وضعیت بازار را قرمز کرد. اما به نظر میرسد در نهایت این ماجرا به نفع بازار سرمایه تمام شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال در طرح نهضت ملی مسکن از ساعت 12 امروز خبر داد و گفت: امکان نام‌نویسی تمامی اقشار در 660 شهر دیگر نیز فراهم شده است.