کارشناسان معتقدند درآمد 381 هزار میلیارد تومانی نفتی در بودجه سال 1401 که معادل صادرات یک میلیون و 200 هزار بشکه در روز است با توجه به وضعیت صادرات کنونی نفت خام ایران قابل تحقق است.
مدیرکل سازمان مدیریت بحران استان لرستان گفت: به دلیل آب شستگی در کیلومتر 95 آزادراه خرم آباد - اندیمشک، ارتباط خرم آباد با اندیمشک قطع شد.
رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران ترکیه را رقیب جدی ایران در حوزه صادرات این محصولات عنوان کرد و گفت: علت این وضعیت قراردادهای ترکیه با کشورهای منطقه برای معافیت از حقوق و عوارض است.
براساس دستورالعمل جدید بانک مرکزی حداقل و حداکثر انتقال وجه در سامانه‌های ساتنا و پایا از امروز افزایش خواهد یافت.
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) اعلام کرد تقاضای جهانی برای برق شش درصد در سال 2021 رشد کرد و به 1500 تراوات ساعت رسید که بزرگترین رشد درصدی از زمان احیای اقتصادی از بحران مالی جهانی در سال 2010 و بزرگترین رشد ثبت شده تاکنون بود.
مدیر اداره اطلاعات بانکی در بانک مرکزی گفت: باهدف کاهش مطالبات معوق، بانک‌ها مکلف شدند قبل از پرداخت تسهیلات برای متقاضی وام استعلام اعتبارسنجی اخذ کنند.
بر اساس اعلام وزیر کشور محدودیت سفر کشورهای همسایه به ایران حذف شد اما برخی کشورهای اروپایی مانند انگلستان و فرانسه همچنان با این محدودیت‌ها مواجه هستند. البته به گفته مدیرکل ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری هنوز این پروتکل‌ها به صورت رسمی ابلاغ نشده است.