رئیس سازمان ملی بهره‌وری دستورالعمل مصوب هیئت دولت در خصوص سنجش شاخصهای بهره‌وری در شرکتها و پیاده سازی چرخه بهره‌وری در دستگاههای دولتی را تشریح کرد.
آمارهای بانک مرکزی بیانگر افزایش 38 درصدی مانده سپرده‌ها و 31.9 درصدی مانده تسهیلات بانکی در پایان تیر ماه 99 نسبت به مقطع مشابه سال قبل است.
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که مسکن و خودرو در شرایط فعلی نمی‌توانند مردم را از تورم در امان بدارند، گفت: دستورالعمل جدید مبنی بر تعطیل شدن نوسان‌گیری در تالار شیشه‌ای باعث کاهش قدرت نقدشوندگی بازار می‌شود و سرعت گردش پول را کاهش می‌دهد.
وزارت توسعه و امور اقتصادی روسیه پیش بینی کرد اقتصاد جهانی امسال حدود 4.5 درصد کوچک خواهد شد.
حجم اقتصاد ایالت کالیفرنیا تقریبا برابر با اندازه اقتصاد انگلیس است!
وزیر راه و شهرسازی گفت: مالکانی که پیامک خودظهاری در سامانه املاک و اسکان را دریافت کرده اند، وضعیت سکونت و مالکیت خود را احراز کنند تا در آینده به زحمت بیشتری نیفتند.
تقویت ارزش بیتکوین احتمال ورود این ارز به کانال 11 هزار دلار را تقویت کرد.
دبیرکل اوپک در نشست آنلاین وزیران انرژی گروه جی 20 پیش بینی کرد ذخایر نفت اعضای سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OECD) تا پایان سه ماهه اول سال 2021 اندکی بالاتر از میانگین پنج ساله خواهد ماند.
مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف وام مسکن جوانان به 400 میلیون تومان خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد تا تعداد تولید را از ابتدای امسال تا هفته نخست مهرماه، به میزان 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد.