معاونان وزرای راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر سرتغییر پروتکل بهداشتی مسافرگیری در پروازها و امکان فروش همه صندلی‌های هواپیما توافق کردند.
غولهای نفتی اغلب به خود زحمت نداده اند در تلاشها پیرامون انرژی پاک وجهه ای کسب کنند و تاکنون تلاش چندانی نکرده اند تا اذهان عمومی را متقاعد کنند که به سوی سبزتر شدن پیش می روند.
طرح برق امید با هدف مدیریت مصرف و فرهنگسازی از دوماه دیگر رسما وارد مرحله اجرا خواهد شد که با اجرای آن کم مصرف ها دیگر از پرداخت قبض برق معاف می شوند حتی برای پر مصرف ها نیز این امکان وجود دارد که با کاهش مصرف از پرداخت قبض رهایی یابند.
اقتصاد سوئیس بیش از هشت درصد کوچک شد.
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات کشور ضمن اشاره به فرصت ناشی از تهدید کرونا جهت کاهش مصرف قلیان، اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش مصرف دخانیات در کشور را تشریح کرد.
برندهای جهانی بیشترین سهم را از بازار موتورسیکلت در جهان دارند.
وزیر انرژی عربستان اعلام کرد شرکت آرامکو دو میدان نفت و گاز در مناطق شمالی این کشور کشف کرده است. این اکتشاف به عربستان کمک می کند به اهداف گازی خود برسد و گاز غرب این کشور که در حال حاضر فاقد شبکه گازی است، تامین می شود.
قطر قوانین کار خود را تغییر داد و حداقل دستمزد را با 25 درصد افزایش، ماهانه 1000 ریال (275 دلار) اعلام کرد.
گروه تکنولوژی مالی آنت، که زیرمجموعه غول خرید اینترنتی چین، علی‌بابا، است، در نظر دارد بزرگترین عرضه اولیه سهام تاریخ جهان را به صورت فروش دوگانه در بورس‌های شانگهای و هنگ‌کنگ انجام دهد.
بیزینس مانیتور با پیش بینی جمعیت 103.1 میلیون نفری ایران تا سال 2050 نوشت: تا این سال یک پنجم کل جمعیت کشور بالای 65 سال سن خواهد داشت و جمعیت کودکان و جوانان تدریجاً رو به کاهش می‌گذارد.