آلمان در 2023 به خاطر تعطیلی نیروگاه‌های برق هسته‌ای و کاهش تولید برق از زغال سنگ به واردکننده خالص برق تبدیل خواهد شد.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.25 درصد کاهش به 1817 دلار و 94 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز با یک دلار و 59 سنت معادل 1.9درصد رشد به بالاترین رقم 2 ماه و نیم گذشته یعنی 86 دلار و 6 سنت رسید.
دومین «صندوق در صندوق» اوراق بهادار بازار سرمایه کشور با نام «نماد آشنا ایرانیان» به عنوان یک ابزار جدید مالی، از روز شنبه 25 دی ماه، به مدت پنج روز کاری پذیره‌نویسی می‌شود.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز (شنبه، 25 دی‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای 14 واحد پولی افزایش و قیمت 22 ارز کاهش یافت، نرخ 10 واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
کارشناسان معتقدند درآمد 381 هزار میلیارد تومانی نفتی در بودجه سال 1401 که معادل صادرات یک میلیون و 200 هزار بشکه در روز است با توجه به وضعیت صادرات کنونی نفت خام ایران قابل تحقق است.
مدیرکل سازمان مدیریت بحران استان لرستان گفت: به دلیل آب شستگی در کیلومتر 95 آزادراه خرم آباد - اندیمشک، ارتباط خرم آباد با اندیمشک قطع شد.
رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران ترکیه را رقیب جدی ایران در حوزه صادرات این محصولات عنوان کرد و گفت: علت این وضعیت قراردادهای ترکیه با کشورهای منطقه برای معافیت از حقوق و عوارض است.
براساس دستورالعمل جدید بانک مرکزی حداقل و حداکثر انتقال وجه در سامانه‌های ساتنا و پایا از امروز افزایش خواهد یافت.
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) اعلام کرد تقاضای جهانی برای برق شش درصد در سال 2021 رشد کرد و به 1500 تراوات ساعت رسید که بزرگترین رشد درصدی از زمان احیای اقتصادی از بحران مالی جهانی در سال 2010 و بزرگترین رشد ثبت شده تاکنون بود.