مدیر حراست شرکت برق منطقه‌ای تهران از افزایش 50 درصدی سرقت تجهیزات برقی در استان تهران نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر میزان سرقت‌ها سالانه حدود 10 میلیارد تومان است.
بر اساس آمار رسمی ترکیه، در سال 2021 میلادی حدود یک‌میلیون و 492هزار مسکن در این کشور فروخته شده است.
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، 26 دی ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش 117.87 واحدی به رقم 17 هزار و 871 واحد رسید.
قانون اعتبارات مالیاتی ماهانه کودکان در آمریکا به دلیل شیوع بیماری کرونا و کمبود درآمدها این کشور قطع شد و همین امر سبب شد که 60 میلیون خانوار آمریکایی با بحران مالی شدیدی روبرو شوند.
پس از شروع سخت در سال جدید سرانجام بیت‌کوین اندکی تثبیت و بار دیگر سبز شد و دو درصد افزایش یافت. برخی از تحلیلگران می‌گویند که این تثبیت برای بیت‌کوین بسیار مهم است و برخی معتقدند که این ارز دیجیتال می‌تواند تاج و تخت خود را دوباره به دست آورد و به سمت کانال 60 هزاردلار حرکت کند.
بررسی ارزش فروش شرکت‌ها در بخش داخلی بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی هفته گذشته نشان می‌دهد که جدول برترین‌ها به نسبت هفته ماقبل دستخوش تغییرات شده است.
عملکرد 9 ماهه وزارت راه و شهرسازی در بخش ترانزیت ریلی از عبور از رکورد 10 ساله در این بخش حکایت دارد.
ایران خودرو به همه مشتریان خود توصیه کرد، پیش از خرید محصول از بازار آزاد، نسبت به استعلام گارانتی خودرو اقدام و از دارا بودن شرایط گارانتی و عدم ابطال آن اطمینان حاصل کنند.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در گذشته معاملات تامین کننده و توزیع کننده به صورت اعتباری بود اما با دشوار شدن شرایط اقتصادی، این معاملات پولی و مالی شد، گفت: این شرایط موجب شد تعداد زیادی از توزیع کنندگان از صحنه کار خارج رانده شوند و حالا حتی برخی از تولیدکنندگان به ویژه در حوزه لوازم خانگی با تزریق قطره چکانی کالا در فروشگاه های زنجیره ای خودشان عناصر توزیع کننده صنفی را عملا از صحنه رقابت خارج می کنند.
وزیر اقتصاد با اشاره به توافق 25 ساله ایران و چین گفت: اکنون هر کدام از وزارتخانه‌ها در حوزه‌های مرتبط به خود با طرف چینی وارد مذاکره شده‌اند تا به یک قرارداد مشترک برسند.