وزیر نفت با اشاره به محورهای دیدار با مقام‌های روسیه گفت: تصمیم‌های خوبی در زمینه تجارت گاز گرفته شده است که می‌تواند سبب تحول در منطقه شود.
گمرک ایران اخبار منتشره در خصوص ممنوعیت، محدودیت یا هرگونه تغییر در نحوه واردات تلفن‌های همراه بالای 600 دلار را تکذیب کرده است.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از توقف فروش و تحویل خودروی تیگو 8 پرو به دلیل نبود شفافیت در نحوه محاسبات قیمت خبر داد.
امروز سه‌شنبه ‌28 دی ماه، بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملات بیش از 2 هزار میلیارد تومان انواع اوراق مالی بودند. آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز با کاهشی 220 پله ای مواجه شد و در عدد 17 هزار و656 قرار گرفت.
عملکرد خوب برندهای با ارزش‌تر رنو به کاهش افت کلی فروش سالانه گروهی این خودروساز فرانسوی در سراسر جهان کمک کرد زیرا تمرکز آن بر مدل‌های سودآورتر نتیجه‌بخش خواهد بود.
رئیس اتاق بازرگانی تهران می‌گوید با توجه به حجم بالای خروج سرمایه از کشور، دولت باید ضمن آسیب شناسی این روند، در اجرای برخی طرح‌های جدید، بیشتر تامل کند.
کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس الزامات ساخت 4 میلیون واحد نهضت ملی مسکن را تشریح کرد.
دبیر انجمن قیر ایران در یادداشتی با اشاره به نقش بزرگ صنعت قیر در اجرای پروژه های عمرانی، تصمیم اخیر شرکت بورس کالا مبنی بر حراج باز وکیوم باتوم را مکانیزمی فاجعه آمیز ارزیابی کرد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید پایین بودن میزان حقوق و دستمزد در برخی شغل‌ها، باعث شده کارگران دستفروشی را ترجیح دهند.
دولت بایدن در حال بازبینی کسب و کار ابری غول چینی علی باباست تا ریسکی که ممکن است برای امنیت ملی آمریکا داشته باشد را ارزیابی کند.