«همه‌مون روانی و افسرده شدیم. من، این آقا، اون یکی، همه‌مون مجبور شدیم بریم دکتر اعصاب و مشت مشت قرص بخوریم تا سرپا بمونیم. زندگیامون بهم ریخت، چون دار و ندارمون جلوی چشممون دفن شد.»
در هفته‌های اخیر در حالی اخباری از کمبود روغن منتشر شده که بر اساس آمارها، تولید و واردات این محصول در سال جاری افزایش یافته و فعالان صنعتی نیز اخبار مربوط به حذف ارز ترجیحی را علت این وضعیت می‌دانند.
شاخص‌های سهام ایالات­‌متحده با کاهش شدید سهام‌های فناوری به دلیل افزایش بازدهی خزانه‌داری باز شدند اما گلدمن ساکس با از دست‌دادن انتظارات سود با نزول سهام در بین بانک‌های بزرگ ظاهر شد.
بر اساس قانون بودجه سال جاری و مصوبه هیئت وزیران در دی‌ماه امسال، از ابتدای بهمن ماه قیمت برق مشترکان پرمصرف، با تعرفه‌های جدید محاسبه می‌شود.
­بانک مرکزی در راستای همراهی و مساعدت با فعالان اقتصادی و صادرکنندگان در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، مصوبه جلسه اخیر کمیته موضوع ماده (2) را در تاریخ 28 دی ماه 1400 به منظور اجرا به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ابلاغ کرد.
ذخایر گاز طبیعی در آلمان که یکی بزرگ‌ترین مخازن زیرزمینی گاز اروپا را دارا می‌باشد، به پایین‌ترین سطح خود در مقایسه با سال‌های گذشته رسیده است.
شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد علی‌رغم افزایش تقاضا برای خودرو در بازارهای بزرگی مثل چین،کمبود جهانی ریزتراشه اجازه نمی‌دهد این شرکت به هدف خود در تولید سالانه 9 میلیون خودرو برسد.
سازمان بین‌المللی کار اعلام کرد تعداد افراد بدون شغل در سال جاری میلادی تا 207 میلیون نفر افزایش می‌یابد که بالاتر از 186 میلیون نفر بیکار ثبت‌شده در 2019 است.
بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساچز پیش‌بینی می‌کند قیمت نفت در 2023 به‌خاطر عرضه محدود و تقاضای بالا به 105دلار در هر بشکه برسد.