طبق اعلام بانک مرکزی، شهریورماه امسال متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران به 24 میلیون و 200 هزار تومان رسیده که نسبت به ماه مشابه سال قبل 91.7 درصد و نسبت به ماه قبل 5.1 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
اصناف و دستگاه‌های نظارتی، نوسانات نرخ ارز را متهم اصلی گران شدن اقلام مختلف در ماه‌های گذشته می‌دانند.
دبیر انجمن صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو با تشریح 6 محور مورد نظر این انجمن خواستار تشکیل کمیته ملی خودرو با عضویت ارگان های تصمیم گیر شد و گفت: در صورت عدم تشکیل این کمیته فراقوه ای به زودی با چالش اساسی روبرو خواهیم شد.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت 54هزار واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 515هزار واحد قرار گرفت.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) در صرافی های بانکی، امروز دوشنبه 7 مهر 1399 به 28 هزار و 700 تومان رسید.
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه 11 هزار و 775 میلیارد تومان از سهام عدالت فروخته شده است، گفت: سهام عدالت متوفیان بر اساس تعداد وراث تقسیم می‌شود.
معامله‌گران فرابورسی در شهریور 99 دادوستد بیش از 38 میلیارد ورقه بهادار به ارزش 960 هزار و 575 میلیارد ریال را رقم زدند که از افزایش 15و 357 درصدی حجم و ارزش معاملات نسبت به شهریور 98 حکایت دارد.
شرایط بازار مسکن انگلیس در سال آینده میلادی چندان خوشبینانه نیست و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در پایان دسامبر بر این بازار تاثیر می‌گذارد. پیامدهای همه‌گیری ویروس کرونا هم روند رشد بازار مسکن را مختل خواهد کرد.
مقامات عربستان ورود کالاهای ساخت ترکیه را ممنوع و کسب و کارهای داخلی را تحت فشار گذاشته‌اند تا با ترکیه و صنایع آن معامله نکنند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش 4.5 درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده های کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.