گزارش‌ میدانی از بازار موبایل نشان می‌دهد که با افزایش نرخ ارز در روزهای گذشته، قیمت‌ها در این بازار به طور میانگین 20 درصد گران شده است.
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18 عیار هرگرم 822 هزار تومان، قیمت دلار 19 هزار و 450 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 8 میلیون و 370 هزار تومان است.
طبق اعلام بانک پاسارگاد بناست در سال جاری 7 شرکت زیرمجموعه این بانک در بورس عرضه شوند؛ ضمن اینکه این بانک خصوصی در مرحله تجدید ارزیابی جهت افزایش سرمایه چشمگیر قرار گرفته است.
بدلیل اختلال ایجاد شده در سامانه معاملات بازراهای بورس و فرابورس ایران، زمان سفارش‌گیری تاساعت 9:30 تمدید شد.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و باشگاه استقلال عزم جدی برای خصوصی‌ سازی دارند.
با افزایش قیمت نفت روسیه، پالایشگاه های اروپا به دنبال جایگزینی برای آن می گردند و ترجیح می‌دهند نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا یا نفت غرب آفریقا را بخرند.
تعداد چاه های فعال نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید این کشور در آینده است، در هفته منتهی به بیست و ششم ژوئن به پایین‌ترین حد یعنی 265 حلقه رسید.
تولید خودرو در دو خودروساز بزرگ کشور از ابتدای سال تا 4 تیرماه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 12 درصد رشد و تحویل خودرو تا این تاریخ از 48 درصد رشد برخوردار بوده است.
ایران در حالی که تحت شدیدترین تحریم ها قرار داشته، طی بیش از پنج ماه نخست سال جاری میلادی در جایگاه نخست تولید آهن اسفنجی جهان قرار گرفت. کشورمان در همین حال بالاترین تولید ماه می 2020 را نیز به دست آورد.
قیمت طلا در معاملات روز جمعه تحت تاثیر رشد ارزش دلار نوسان داشت اما تحت تاثیر نگرانیها نسبت به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا به سوی سومین رشد هفتگی متوالی پیش می‌رود.