مصوبه چند برابر شدن یارانه و سر و صدایی که در این رابطه در مجلس به پا شده و دایم بر رساندن مردم به حق شان تاکید می شود ماجرای تازه ای نیست، فقط چرا حرفی از اصلاح بزرگترین معضل یارانه های نقدی یعنی پرداخت 78 میلیون نفری و راهکاری برای غربالگری به میان نیامده است؟ مجلس با تصمیم اخیر خود رسما یارانه افراد ثروتمند را دو برابر کرده است، آنهم در شرایطی که این پول از محل حذف ارز 4200 تومانی کالاهای اساسی تامین می شود که تبعات آن می تواند دامن اقشار متوسط و ضعیف را بگیرد.
معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: به منظور کاهش فاصله قیمت محصولات کشاورزی از تولید تا مصرف، حذف واسطه های غیر ضرور و ایجاد رقابت در بازار قرار است در کلانشهرها فضاهایی با امکانات اولیه آب، برق و امکانات بهداشتی ایجاد شود تا تولید کنندگان محصولات کشاورزی بتوانند مانند روز بازارها، محصولات خود را به مردم عرضه کنند.
با وجود حمایت وزیر خزانه داری جدید آمریکا از تقویت دلار به نظر می رسد وی کار سختی برای تحقق این هدف داشته باشد.
چین بهترین عملکرد را در جذب سرمایه گذاری خارجی داشته است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درست است که ایرلاین ها باتوجه به تحریم ها و شیوع کرونا شرایط سختی را پشت سر می گذارند اما این وظیفه دولت و حاکمیت است که از آنان حمایت کند و نمی توان با توجیه اینکه فقط پولدارها سوار هواپیما می شوند قیمت ها را بالا برد و قشر اعظمی از جامعه را محروم کرد.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: به‌منظور توزیع بهتر مرسولات نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، رعایت استانداردهای بسته‌بندی مرسولات ضروری است.
شرکت های استخراج طلا در شبه جزیره کامچاتکا در خاور دور روسیه طی سال 2020 بیش از 6.8 تن طلا تولید کردند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن تقریباً 8 درصد افزایش نشان می دهد.
بانک مرکزی تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران را 3500 واحد مسکونی اعلام کرد که نسبت به ماه قبل 37.6 درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل 67.1 درصد کاهش نشان می‌دهد.
دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار با اشاره به وجود چهار میلیون و 200 هزار تن کالای اساسی در بنادر کشور گفت که طبق اعلام بانک مرکزی ارز مورد نیاز تامین کالاهای اساسی سه ماه اول سال 1400 تامین شده است.
سخنگوی صنعت برق گفت: جداول خاموشی های برنامه ریزی شده اعلام می شود اما تلاش می کنیم با همکاری مردم نیاز به خاموشی نباشد.