قیمت شاخص نفت خام و نفت کوره در بورس شانگهای چین امروز (دوشنبه، پنجم اسفندماه) بیش از 4 درصد کاهش یافت.
وزیر راه و شهرسازی با صدور ابلاغیه‌ای اعلام کرد: اگر مسافران از ترس ابتلا به ویروس کرونا، بلیت قطار یا هواپیما را لغو کنند، شرکت های ریلی و هواپیمایی حق دریافت خسارت کنسلی ندارند.
سخنگوی گمرک ایران خبر داد که مرز مهران از ساعت 10.45 دقیقه صبح امروز (دوشنبه) آغاز به کار کرده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون از واگذاری برخی از تصدی‌های این صندوق به مراکز مشاوره کارآفرینی خبر داد و گفت: در شرایط حاضر عمده‌ترین مشکل کسب و کارها، ایده و پس از آن کسب مهارتهای فردی است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: تا ابتدای بهمن‌ماه کارت‌های سوخت متقاضیان تولید و صادر شده است و حدود 300 هزار نفر دیگر از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند و منتظر صدور کارت هستند.
کاظم خاوازی رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و تریج کشاورزی که روز گذشته به عنوان وزیر جهاد کشاورزی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی شد، سوابق علمی بیشتری در مقایسه با سوابق اجرایی در بخش کشاورزی دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی از احتمال قرار گرفتن پروژه‌های نیمه تمام بخش خصوصی، ذیل طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت که سازندگان متعددی در تهران و دیگر شهرها برای این منظور اعلام آمادگی کرده‌اند.
شاخص بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه 4 اسفند 98 با رشد 17 هزار و 106 واحدی به 498 هزار و 904 واحد رسید.
با توجه به عدم پذیرش کامیون های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی از طرف کشور ترکمنستان، تا اطلاع ثانوی ارسال محصولات کامیونی به این کشور ممنوع شد.