سایپا اعلام کرد که از مجموع خودروهای تحویلی معوقه دی‌ماه، تعداد 15 هزار دستگاه و خودروهای معوقه بهمن‌ماه، 30 هزار دستگاه را تحویل مشتریان داده است.
بررسی آمار رسمی حاکی از آن است که در 5 سال اخیر منتهی به بهمن 97 قیمت مسکن در تهران بالغ بر 160.5 درصد افزایش یافته است.
بررسی روند حرکتی بازار سهام در ماه پایانی 97
مدیر اجرایی مسکن مهر شهرجدید پردریس نسبت به دام دلالان برای متقاضیان این طرح هشدار داد.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توزیع مرغ تنظیم بازاری 11 هزار و 500 تومانی قیمت هرکیلوگرم مرغ در بازار آزاد حدود 2 هزار تومان ارزان شده است.
رونق این بازار زمانی ایجاد خواهد شد که اقتصاد کشور بهبود پیدا کند و با افزایش قدرت خرید مردم، متقاضیان واقعی مسکن توان خرید داشته باشند
یک مقام مسئول کارگری با تاکید بر ضرورت ترمیم مزد 98 گفت: کارگران به دلیل افزایش شکاف بین حداقل دستمزد و هزینه‌های زندگی، 70 درصد قدرت خریدشان را از دست داده‌اند. به اعتقاد وی، تصویب افزایش 60 هزار تومانی حق مسکن کارگران، کفاف اجاره یک اتاق در حاشیه شهر را نمی‌دهد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با عمل 2 خودروساز بزرگ کشور به تعهدات خود و افزایش تولید روزانه آن ها، قیمت خودرو پایین می آید و بازار سامان می یابد.
شرکت های بیمه توافق کرده اند برای مدیریت بخشی از زیان وارد شده، از ابتدای اسفندماه 2.5 درصد تخفیفی را که قانون بیمه شخص ثالث برای خریداران در نظر گرفته است اعمال نکنند.
در افتتاح دومین نمایشگاه بین‌المللی جایگاه‌داران سوخت و صنایع وابسته در تهران اعلام شد که 75درصد از جایگاه های سوخت بیش از 35 سال سن دارند.