شاخص بورس در دیماه امسال با 38هزار و 910واحد کاهش، معادل 2.95درصد افت کرد.
قیمت نفت به دلیل نگرانی از کاهش عرضه کشورهای مختلف تولید کننده نفت با افزایش 1 درصدی روبرو بوده است.
دولت بریتانیا معتقد است که روسیه در حال برنامه ریزی برای حمله به اوکراین است و به همین منظور باید از سوئیفت حذف شود.
رییس کمیته افزایش ایمنی در برابر سرقت محصولات ایران خودرو، امکان ردیابی قطعات خودرو توسط پلیس را تشریح کرد.
قرعه کشی دو طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید 6 محصول سایپا در هفته اول بهمن ماه 1400 انجام شد و اسامی منتخبان ساعت 8 صبح 4 بهمن در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می‌شود.
طبق اعلام مسئولان گمرک ایران با وجود اقدامات صورت گرفته برای تسهیل شرایط در مرزهای تجاری برای تبادل کالا، همچنان به دلیل حجم سنگین بارش برف و سرمای شدید، تجارت در مرزهای غربی با کردستان عراق با اختلال مواجه و به حالت عادی برنگشته است؛ به طوری که 750 کامیون در شهر مریوان و مسیرهای قبل از مرز باشماق منتظر تخلیه بار و یا عبور از مرز هستند.
بررسی قیمت‌ انواع خودروهای پرتیراژ در بازار امروز (یکشنبه) نشان می‌دهد که تعیین‌کنندگان قیمت خودروها در بازار کمی عقب‌نشینی کرده و قیمت‌ها را نسبت به هفته گذشته کاهش داده‌اند.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی گفت: صادرات دام در گرانی گوشت تاثیری ندارد، زیرا مقداری نیست که موثر باشد. برف و یخبندان منجر به اختلال در رفت و آمد و در نهایت گرانی گوشت شده است.
عضو انجمن موبایل از افزایش هفت درصدی نرخ ارز نیما و متناسب با آن قیمت انواع موبایل از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا در پایان سال احتمالاً تا پایان سال به چهار تا پنج میلیون موبایل دیگر در کشور نیاز است.
سقوط بورس به گونه ای ادامه دارد که بسیاری از سهم ها در این روزها کمتر از ارزش واقعی خودشان معامله می شود، این ماجرا دامن سهام عدالت که پرتفویی شامل چند سهم ارزشمند را دارد را هم گرفته و این سهام هم از ارج و قرب افتاده است!