امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 225 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید12 میلیون و 280 هزار تومان است.
اگر دولت درآمد حاصل از فروش نفت و گاز را به جای خرید دارایی‌های سرمایه‌ای صرف هزینه‌های جاری کند، می‌تواند بخشی از کسری بودجه را بدون انتشار اوراق تامین کند.
واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق در صندوق صنم با نماد «صنم» از فردا چهارم بهمن‌ماه به مدت 5 روز کاری در بازار بازار معاملات ثانویه ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تکلیف پرداخت وام‌های زیر 100 میلیون تومان بدون ضامن به بانک‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد خبر داد.
نرخ اجاره بها در دی ماه امسال با افزایش 4.6 درصد نسبت به ماه گذشته رتبه سوم بیشترین افزایش ماهیانه قیمت را در بین کالاها و خدمات به خود اختصاص داد و آمار کماکان از بی تاثیری تعیین سقف مجاز برای رشد اجاره بها حکایت دارد؛ از طرف دیگر وزارت راه و شهرسازی تحلیل کرده که افزایش قیمت مسکن با تأخیر منجر به افزایش قیمت رهن و اجاره می‌شود.
تحلیلگران می گویند احتمال وقوع منازعه نظامی میان روسیه و اوکراین، ریسک مختل شدن تامین انرژی و صعود بیشتر قیمت فلزات را افزایش داده است.
با وجود ثبات نسبی بازارهای رقیب مسکن، به دلیل قرار گرفتن در ماههای پایانی سال، تحرک بازار مسکن افزایش یافته است؛ به طوری که بررسی‌های غیررسمی از افزایش 35 درصدی تمایل برای خرید و رشد 2.5 درصدی قیمت طی یک ماه گذشته حکایت دارد.
رئیس بانک جهانی از قرارداد 69 میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید شرکت طراح بازی اکتیویژن بلیزارد به عنوان اختصاص سوال برانگیز سرمایه در شرایطی که کشورهای فقیر برای پرداخت بدهی و مبارزه با کووید 19 و فقر به تقلا افتاده اند، انتقاد کرد.
برخی از آژانس‌های گردشگری ایران از مسدود یا بلاک شدن تلفن همراه (موبایل) شماری از گردشگران خارجی طبق "مقررات رجیستری" خبر داده‌اند.
با تشدید گمانه زنی ها در مورد حمله قریب الوقوع روسیه به اوکراین؛ آمریکایی ها قصد دارند قطر را مجاب کنند تا گاز مورد نیاز اتحادیه اروپا را تامین کند.