ایران و هند یک مسیر مستقیم تجارت کالا بین بندر چابهار ایران و دو بندر ناواشیوا و کاندلا در غرب هند راه‌اندازی می‌کنند تا پاکستان را دور زده و کالاها را به افغانستان و کشورهای آسیای مرکزی برسانند.
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: اگر بخشی از اعتباری را که برای جبران خسارت صرف می‌کنیم در جهت پیشگیری و آبخیزداری صرف کنیم 70 درصد خسارت سیل کاهش می‌یابد.
بیشترین میزان عرضه در بازار مسکن شهر تهران در مناطق 1، 2 و 5 صورت می‌گیرد و به نظر می‌رسد با وجود عرضه بیش از تقاضا، قیمتها خیال پایین آمدن ندارد؛ اگرچه رشد قیمت نیز در مناطق مذکور به طرز محسوسی کاهش یافته است.
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی، دستورالعمل اجرایی تحویل سوخت صرفه جویی شده یا حواله آن در نیروگاه های تجدید پذیر برای فروش و عرضه آن در بورس انرژی تصویب شد.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر ما رفاه اقشار مرفه و پرمصرف را در یک حوزه گران کنیم و در بخش های دیگر با استفاده از سیاست هایی نظیر مالیات بر مصرف بر آن نظارت نداشته باشیم، بازهم به ضرر قشر متوسط و ضعیف جامعه تمام می شود.
شاخص بورس در دیماه امسال با 38هزار و 910واحد کاهش، معادل 2.95درصد افت کرد.
قیمت نفت به دلیل نگرانی از کاهش عرضه کشورهای مختلف تولید کننده نفت با افزایش 1 درصدی روبرو بوده است.
دولت بریتانیا معتقد است که روسیه در حال برنامه ریزی برای حمله به اوکراین است و به همین منظور باید از سوئیفت حذف شود.
رییس کمیته افزایش ایمنی در برابر سرقت محصولات ایران خودرو، امکان ردیابی قطعات خودرو توسط پلیس را تشریح کرد.
قرعه کشی دو طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید 6 محصول سایپا در هفته اول بهمن ماه 1400 انجام شد و اسامی منتخبان ساعت 8 صبح 4 بهمن در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می‌شود.