نماینده دادستان در پرونده شرکت کروز گفت: یک دستگاه خودرو سمند توسط شرکت کروز تهیه و توسط متهم به مدیر درب خروج گمرک تحویل داده شده است؛ هدایا با هدف نمک‌گیر کردن مدیران پرداخت می‌شدند.
وزیر نیرو گفت: با توجه به خدماتی بودن و قیمت تکلیفی داشتن، بسیاری از شرکت‌ها زیان‌ده شده‌اند و از همین رو لازم است ساختار تغییر پیدا کند.
اولین نشست قرارگاه صدور سند اراضی کشاورزی به ریاست وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز سه شنبه 5 بهمن ماه تشکیل شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره موتور جست‌وجوی «ذره‌بین» گفت: استفاده از این موتور جست‌وجو، مزیت‌های ترافیکی مثل ترافیک رایگان در قالب بسته اینترنتی و اینترنت نیم‌بها را دارد.
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران آخرین وضعیت کشور تجارت خارجی کشور در 10 ماهه سال جاری را اعلام کرد.
مدیران عامل نفت ایالات متحده امیدوارند این کشور در آینده‌ای نزدیک 800 هزار بشکه نفت در روز به تولید خود افزوده و در مجموع 13 میلیون بشکه نفت به بازار عرضه کنند.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای، دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران را اعلام کرد.
یک عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: با اجرایی شدن طرح تامین مالی زنجیره‌ای شاید با یک سوم حجم نقدینگی مورد نیاز، زنجیره به طور کامل بچرخد و از حجم آن به طور کل کاسته شود.
در حالی که مباحث متعددی درباره حذف ارز ترجیحی مطرح شده، کارشناسان معتقدند که حذف ارز 4200 تومانی در شرایط کنونی به معنی تامین کسری بودجه دولت با تعمیق کسری بودجه خانوار است.