اپل سرویس جدیدی را راه اندازی کرد که به شرکتهای کوچک اجازه می‌دهد پرداختهای مشتریان را در آیفونهای خود بدون نیاز به سخت افزار اضافی مستقیما بپذیرند.
یک مقام مسئول کارگری بر ضرورت تعیین دستمزد واقعی و بهبود قدرت معیشت خانوارهای کارگری در سال آینده تاکید کرد و گفت: بالا بردن قدرت معیشت کارگران امری حیاتی است تا از عهده تامین هزینه های زندگی، خوراک،‌ پوشاک، درمان و اجاره مسکن برآیند.
تهران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: محورهای فیروزکوه، دماوند، هراز، گردنه مبارک آباد، بشم، امامزاده هاشم(ع)، گدوک، آبسرد، شمیرانات و نعلبندان برفی است.
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی که سرمایه گذاران در آستانه اعلام نتیجه نشست سیاست پولی فدرال رزرو و انتشار آمار هفتگی ذخایر نفت و فرآورده‌های نفتی آمریکا به سودگیری از افزایش قیمتها پرداختند، با کاهش روبرو شد.
قائم‌مقام انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: نیاز داخلی پلی‌اتیلن‌ها در کشور حداکثر سالانه 1.5 میلیون تن است، همچنین در حال حاضر ظرفیت اسمی‌ سالانه تولید متانول در کشور 14 میلیون تن بوده که و میزان مصرف آن در کشور کمتر از یک میلیون تن در سال است.
باوجود اینکه مقرر شده بود تا پایان سال جاری، تولید وانت نیسان‌های بی‌کیفیت (تک ستاره کیفی) زامیاد متوقف شود، اما همچنان تا پایان آذرماه هم تولید شده‌اند؛ این در حالیست که پارکینگ این خودروساز پر از نیسان‌هایی است که مجوز شماره‌گذاری ندارند.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد که کشت گندم در کشور تاکنون به 5 میلیون و 712 هزار هکتار رسیده است. در همین زمان میزان بارش نسبت به سال گذشته رشد 22.2 درصدی داشته است.
طبق اعلام بانک مرکزی، در دی ماه امسال متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران، 32 میلیون و 940 هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتیب 1.1 و 20.3 درصد افزایش یافته است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز با 31 سنت معادل 0.35 درصد کاهش به 87 دلار و 89 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.04 درصد کاهش به 1847 دلار و 22 سنت رسید.