باوجود اینکه مقرر شده بود تا پایان سال جاری، تولید وانت نیسان‌های بی‌کیفیت (تک ستاره کیفی) زامیاد متوقف شود، اما همچنان تا پایان آذرماه هم تولید شده‌اند؛ این در حالیست که پارکینگ این خودروساز پر از نیسان‌هایی است که مجوز شماره‌گذاری ندارند.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد که کشت گندم در کشور تاکنون به 5 میلیون و 712 هزار هکتار رسیده است. در همین زمان میزان بارش نسبت به سال گذشته رشد 22.2 درصدی داشته است.
طبق اعلام بانک مرکزی، در دی ماه امسال متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران، 32 میلیون و 940 هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتیب 1.1 و 20.3 درصد افزایش یافته است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز با 31 سنت معادل 0.35 درصد کاهش به 87 دلار و 89 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.04 درصد کاهش به 1847 دلار و 22 سنت رسید.
بازار سرمایه در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز به کار کرد که تعداد کل صف‌های خرید 65 و تعداد کل صف‌های فروش 69 بود.
با پذیرش انبار شرکت سیمان ممتازان کرمان در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا، مشتریان خرد از دوشنبه هفته آینده (11 بهمن ماه 1400) امکان خرید سیمان با کد سهامداری و به صورت آنلاین را برای موجودی انبار 33 شرکت سیمانی پیدا می کنند.
رئیس اتحادیه آهن و فولاد گفت: متاسفانه القائات منفی مبنی بر افزایش قیمت آهن عاملی شده تا بازار با افزایش قیمت روبرو شود.
درحال حاضر نه کسی خودرو می‌فروشد و نه کسی خودرو می‌خرد. قیمت‌ها نیز نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش نیست و حتی دربرخی از خودروها کاهش قیمت نیز دیده می‌شود.
رئیس هیات مدیره شرکت متانول کاوه در نامه‌ای به دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی از توقف فعالیت مجتمع متانول کاوه به دلیل عدم توجیه‌پذیری تولید خبر داد.