قیمت نفت روز جمعه به بالاترین رقم بیش از هفت سال گذشته رسید و ششمین رشد هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.33 درصد کاهش به 1791 دلار و 53 سنت رسید.
اهمیت ویژه استارتاپ‌ها در رشد اقتصادی کشورها موجب گرایش به گسترش فرصت‌ها و ظرفیت‌ها این حوزه شده است. اما با وجود اقدامات و تلاش‌های اخیر برای حمایت از این نوع  کسب وکارها، چالش‌های فراوانی در راه توسعه آنها در کشور وجود دارد. که با توجه با اکوسیستم بازار سرمایه به نظر می‌رسد بهترین فصل زمانی و مکانی برای رشد استارتاپ‌ها از مسیر بازار سرمایه بگذرد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال که روز پنجشنبه 62 سنت کاهش یافته بود، امروز با 49 سنت معادل 0.6 درصد افزایش به 89 دلار و 83 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.07 درصد افزایش به 1798 دلار و 73 سنت رسید.
قیمت طلا پس از ریزش چشمگیری که شب گذشته داشت، در معاملات روز جمعه بازار جهانی ثابت بود و به سوی بزرگترین کاهش هفتگی در 10 هفته اخیر پیش می رود.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه معتقد است برخی سیاست‌های داخلی اشتباه باعث پایین ماندن آمار صادرات غیرنفتی و به طور خاص صادرات به روسیه شده است.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه بازار جهانی به دنبال نگرانیها نسبت به کمبود عرضه افزایش یافت و در مسیر ثبت ششمین رشد هفتگی متوالی قرار گرفت.
چین 47 مدیر شرکت فولادی را به دلیل جعل اطلاعات آلایندگی هوا به مجازات زندان محکوم کرد.
کارشناسان اقتصادی معتقدند یکی از دلایل نوسان قیمت کالاها در بازار، قیمت‌گذاری دستوری از سوی دولت‌ها است و تا زمانی که سیاستگذاران به این باور نرسند که با قیمت‌گذاری دستوری و سرکوب قیمت‌ها، بازار به آرامش نمی‌رسد، چالش‌ها ادامه خواهد داشت. در این میان پرسش اصلی این است که کدام نقشه به عنوان زیرساخت و بستر مناسب، صنعت خودرو را برای رهایی از بند قیمت‌گذاری دستوری به طرز صحیح‌تری هدایت می‌کند؟