ائتلاف اوپک پلاس تصمیم داشت از ابتدای سال آینده میلادی 2 میلیون بشکه معادل 2 درصد از مصرف جهانی نفت به تولید خود اضافه کند ولی سقوط دوباره تقاضا احتمالا باعث تمدید کاهش تولید 7.7 میلیون بشکه در روز این ائتلاف می‌شود.
وزارت کشاورزی فلسطین اعلام کرد بیش از 24 تن روغن زیتون برای اولین بار به تعدادی از کشورهای عربی ازجمله عربستان و امارات صادر شده است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره زمان بازگشایی نماد پالایشی یکم گفت: چند روز پیش یک پیشنهاد به دولت ارائه شد و در صورت پذیرش این پیشنهاد نماد به زودی باز می‌شود.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای شفاف‌سازی فروش املاک و اراضی خود، فردا(9 آبان) برای نخستین بار زمینی با قیمت پیشنهادی 130میلیارد ریال به صورت حراج در بورس کالا عرضه می‌کند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه 8 آذرماه 99 به 10 میلیون و 800 هزار تومان رسید.
قیمت هرکیلو مرغ گرم در میادین میوه و تره بار 18 هزار و500تومان، هر شانه 30 عددی تخم مرغ (به وزن یک کیلو و 760 گرم) 25 هزار تومان و گوشت قرمز نیز 102 تا 107 هزارتومان است.
رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور در ابلاغیه ای به رؤسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، از تعطیلی یک هفته ای این سازمان ها خبر داد.
سخنگوی گمرک از مثبت شدن تراز تجاری کشور در آبانماه 1399 خبر داد.
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت:با توجه به مدل های پیش بینی بین المللی، تعداد مسافران فرودگاهی کشور در سال 2020 با کاهش 46 درصدی به 14.5 میلیون مسافر برسد
وزیر جهاد کشاورزی از آغاز عرضه مرغ گرم با قیمت کیلویی 18 هزار و 500 تومان در میادین تره بار و فروشگاه های زنجیره ای از امروز خبر داد.