سخنگوی صنعت برق گفت: شیوع ویروس کرونا و در پی آن ماندن افراد در این مقطع زمانی در منزل موجب افزایش مصرف برق در کشور نشده و این موضوع تاثیر چندانی در میزان مصرف برق نداشته است.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به افزایش تقاضا برای مصرف مرکبات در بازار داخلی، خواستار اعمال ممنوعیت بر صادرات لیمو شیرین و لیمو ترش شد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز از توقف صادرات گاز ایران به ترکیه به علت انفجار خط لوله صادراتی آن در خاک ترکیه خبر داد که پس از تعمیر و بازسازی بخش آسیب‌دیده در چند روز آینده از سر گرفته می‌شود.
بررسی دوربین‌های نظارتی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای حاکی از آن است که تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فعالیت مافیای تراریخته بر علیه سلامتی مردم گفت: با بازگشایی مجدد مجلس قطعا با آنها با دقت و شدت بیشتری برخورد خواهد شد.
سازمان برنامه و بودجه کشور، کفِ حقوق بازنشستگان را 2 میلیون و 800 هزار تومان اعلام کرد.
بانک‌ها و موسسات اعتباری با 23 هزار و 903 میلیارد ریال داد و ستد، در میان 5 صنعت با ارزش فرابورس در آخرین ماه سال گذشته قرار گرفتند.
فهرست پالایشگاههای نفت که در پی شیوع ویروس کرونا و افت کم سابقه تقاضا برای نفت ناچار شده‌اند تولیدشان را کاهش دهند، رو به افزایش است.
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید تسهیلات ارزان دولت باید با اولویت به کارخانه هایی داده شود که در شرایط سخت سال گذشته و با وجود نوسانات اقتصادی و شیوع کرونا کارگرانشان را حفظ کردند.
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در هیئت رییسه اتاق اصناف ایران از توزیع ماسک بین واحدهای صنفی که با ارباب رجوع در ارتباط هستند خبر داد و گفت که برای تامین دستکش و مواد شوینده مورد نیاز این واحدها نیز مکاتباتی با وزارت صمت صورت گرفته است. وی همچنین خواستار اتخاذ تدابیری در زمینه پرداخت مالیات، حق بیمه کارفرما و تسهیلات بانکی برای اصناف آسیب دیده از کرونا شد.