هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از لغو تمام پروازهای این ایرلاین توسط سازمان کشوری هواپیمایی امارات خبر داد.
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران اعلام کرد که تالارهای پذیرایی با رعایت نکات بهداشتی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تاکنون ابلاغیه‌ای مبنی بر توقف فعالیت‌ از وزارت بهداشت دریافت نکرده‌اند.
رییس کمیته کسب و کار یونسکو در ایران، تغییر الگوی زندگی شهری را موجب افزایش مشاغل خدماتی دانست و گفت: در بحث مشاغل جدید و کسب و کارهای نوین بهتر است از قوانین بین‌المللی تمکین کنیم.
گروه خودروسازی سایپا طرح پیش فروش 10 مدل از محصولات خود را از ساعت 10 صبح روز سه شنبه ششم اسفندماه اجرا می‌کند.
با شیوع سریع ویروس کرونا در خارج از چین، نگرانی از کند شدن طولانی‌مدت اقتصاد جهان باعث شد تا سهام آمریکا در پایان معاملات روز دوشنبه (بامداد سه‌شنبه به وقت تهران) سقوط کنند.
قیمت نفت در پایان معاملات روز دوشنبه، با افزایش شدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خارج از چین، بیش از 5 درصد سقوط کرد و وارد محدوده مقاومت فنی خود شد.
به نظر می‌رسد که در این مرحله بازار شاهد رشد قیمت‌ها در گروه‌هایی باشد که در روز‌های اخیر افزایش قیمت چندانی را تجربه نکرده اند و در واقع از بازار جامانده اند.
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از نوسان قیمت تعدادی از محصولات سایپا در بازار دارد.
ربیعی گفت: ظرفیت تولید ماسک در کشور یک و نیم میلیون بوده و وزارت صمت برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده با کارخانه‌ها جلسه خواهد داشت.
وزیر راه و شهرسازی با صدور ابلاغیه‌ای اعلام کرد: اگر مسافران از ترس ابتلا به ویروس کرونا، بلیت قطار یا هواپیما را لغو کنند، شرکت های ریلی و هواپیمایی حق دریافت خسارت کنسلی ندارند.