کیسیون اقتصادی مجلس فردا(دوشنبه) آخرین وضعیت بازار سرمایه را با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی می‌کند.
با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، دامنه نوسان قیمت سهام شرکت‌ها از ابتدا تا پایان اردیبهشت‌ماه مثبت 6 و منفی 3 درصد می‌شود.
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز یکشنبه 29 فروردین 1400 با افت 4761 واحدی به یک میلیون و 229 هزار و 20 واحد رسید.
نرخ تورم در ونزوئلا در ماه مارس برابر با 16.1 درصد بود که یک روند کاهشی را نسبت به ماه قبل از آن نشان می‌دهد ولی قیمتها نسبت به سال قبل 3012 درصد بالا رفته است.
براساس رده بندی جهانی و گزارش «اسپیدتست»، متوسط سرعت اینترنت همراه و ثابت ایران در ماه مارس با افزایش همراه بوده است. در آخرین آمار منتشر شده ایران با یک پله صعود در جایگاه 83 رتبه بندی سرعت اینترنت کشورهای جهان قرار گرفت.
بر اساس آمار مرکز آمار ترکیه طی سه ماه ابتدایی سال 2021 میلادی،‌ ایرانی‌ها بیشترین مسکن را در این کشور خریداری کرده‌اند.
رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات دخانی با بیان اینکه افزایش فعلی قیمت سیگار در بازار به دلیل افزایش تقاضای توزیع کنندگان عمده ناشی از انتظارات تورمی است، گفت که به جز یک شرکت، تولیدکنندگان هنوز قیمت‌های جدید خود را اعمال نکرده‌اند.
بورس در سال 1399 با رشد 155 درصد بیشترین بازدهی را در بین چهار بازار موازی به خود اختصاص داد و بازار مسکن شهر تهران با 85 درصد رشد در جایگاه بعدی قرار گرفت.
رشد اقتصادی چین در نخستین فصل امسال نسبت به فصل قبل حدودا سه برابر شد.