در حالی که در آستانه پایان ضرب الاجل تعیین شده برای توافق بر سر بسته محرک مالی جدید دولت آمریکا سرمایه گذاران بازار طلا محتاط تر شده اند و این مسئله سبب کاهش جذابیت خرید فلز زرد شده است، قیمت فلز زرد روز سه شنبه شاهد کاهش بود.
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، داوود دانش جعفری به‌عنوان مشاور وزیر و مسئول راه‌اندازی و نظارت بر عملکرد صندوق توسعه حمل‌ونقل منصوب شد.
معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی از مسدود شدن 17 سایت جعلی سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) خبر داد.
امکان احراز هویت غیرحضوری نابینایان و کم‌بینایان در بازار سرمایه بوسیله اپلیکیشن سیگنال فراهم شد.
مدیرعامل بورس تهران با اعلام آخرین آمار بازارگردانی شرکت ها و الزام عرضه حقوقی‌ها متناسب با شرایط بازار گفت: عرضه حقوقی‌ها با ابزار قانونی محدود می‌شود.
بر اساس اعلام گمرک، از ابتدای سال جاری اظهار واردات تلفن همراه 82 درصد رشد داشته است.
در روزی که سخنگوی دولت خاتمی با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد در مملکتی که رئیس جمهور تهدید به اعدام می شود انتظاری جز سقوط بورس دارید؟، شاخص بورس با ثبت افت 51هزار واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 462هزار واحد قرار گرفت.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات نان صنعتی ماشینی ایران از افزایش بیش از 100 درصدی قیمت کارتن و سلفون در پی افزایش قیمت مواد پتروشیمی خبر داد و گفت که در پی شیوع ویروس کرونا تولید نان‌های بسته بندی 10 تا 15 درصد افزایش یافته است.
0.3 درصد جمعیت میلیاردرهای جهان به دلیل کرونا دیگر میلیاردر نیستند.
گوگل سرانجام قابلیتی را برای یافتن آهنگی که مرتب در ذهن کاربر تکرار می شود اما هیچ کلمه ای از آن را به خاطر ندارد، عرضه کرد.