با هدف افزایش دقت در تجسس و افزایش ایمنی بیشتر، گروهی از محققان کشور پهپادی را عرضه کردند که با استفاده از دوربین و سنسورهای موجود می‌تواند عملیات تجسس و امدادرسانی را انجام دهد.
طبق محاسبات سازمان بین المللی کار، تعداد افراد شاغل در روسیه در سال آینده میلادی به حدود 72 میلیون نفر می رسد و نرخ بیکاری در این کشور تا کمتر از 5 درصد کاهش می یابد.
سازمان هواشناسی با پیش بینی باران 3 روزه در 8 استان از کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در شرق و شمال شرق و ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی اواخر روز جمعه خبر داد.
در حالی که وقوع طوفان در خلیج مکزیک موجب توقف بخشی از تولید نفت آمریکا شده و در عین حال احتمال بازگشت نفت لیبی به بازار و ادامه نگرانی ها از شیوع کرونا بازار را همچنان تحت شعاع خود قرار داده است، قیمت نفت امروز شاهد نوسان محدودی بود.
همزمان با کاهش ارزش دلار و در حالی که بحران کرونا سبب شده تا امیدها برای ترمیم سریع اقتصاد جهانی کمرنگ شود، قیمت طلا در معاملات اولیه امروز دوشنبه شاهد اندکی افزایش بود.
براساس گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مردادماه سال جاری، محصول پژو 2008 ایران‌خودرو تنها خودرویی است که پنج ستاره کیفی را کامل کسب کرده است اما از سوی دیگر خودرو تک ستاره در این بررسی کیفیت خودروها دیده نمی‌شود. این در حالی است که 16 خودرو سه ستاره کیفی و پنج خودرو چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.
سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت سبد لوازم خانگی در طرح ویژه تخصیص سبد لوازم خانگی به اقشار آسیب پذیر را 9 میلیون و 700 هزار توان عنوان کرد و درباره طرح توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی که در سال‌های اخیر مطرح بود، گفت: شرایطی برای تخصیص کارت اعتباری خرید لوازم خانگی در نظر گرفته شده بود که بسیاری از شهروندان قادر به استفاده از آن نبودند، اما ارائه تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت در شرایط کنونی و افزایش قیمت‌ها، دو سر برد خواهد بود، چراکه هم مردم از آن استفاده می‌کنند و هم چرخ کارخانه ها می چرخد.
تورم کانادا به کمترین سطح هشت ماه اخیر خود رسید.
متوسط نرخ تورم هلند در 12 ماه منتهی به آگوست به 0.7 درصد رسید که این رقم یک درصد کمتر از نرخ تورم ثبت شده در بازه زمانی مشابه منتهی به ماه قبل بوده است.