سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت سوخت تمام خودروها ساعت صفر امشب یکم مرداد ماه شارژ می‌شود.
گمرک فرودگاه امام (ره) اعلام کرد: کلیه مسافران غیر ایرانی که قصد خروج کشور از این فرودگاه را دارند، باید گوشی موبایل خود را در گیت گمرک، رجیستر و عوارض آن را پرداخت کنند.
رییس کارگروه واکسن ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه‌اندازی شهر واکسن در کشور خبر داد.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد بیش از 59هزارواحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 924هزار واحد قرار گرفت.
مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، حداکثر نرخ مصرف کننده انواع ماسک سه لایه را اعلام کرد.
بار دیگر طرح تامین کالای اساسی مطرح و مورد موافقت مجلس قرار گرفت، اما این بار زمانی که تقریبا ارز یارانه‌ای دولت از عمده کالاهای اساسی حذف شده است و در این شرایط احتمالا مابه التفاوت ایجاد شده از محل حذف ارز 4200 تومانی گزینه اصلی تامین منابع این طرح مجلس خواهد بود.
یک مقام مسئول با انتقاد از تصمیم دولت برای وضع عوارض بر صادرات شیرخشک گفت: تنها حدود 30 درصد نهاده های دامی با نرخ مصوب به دست تولید کنندگان می رسد.
آخرین خبرها از بازار سکه، طلا و ارز در روز دوشنبه از روند نزولی قیمت سکه و طلا، ریزش یک میلیون تومانی قیمت سکه طرح قدیم و استارت کاهش قیمت ارز در بازار حکایت می کند.
رئیس و نایب رییس اتاق اصناف تهران ضمن اشاره به نوسانات نرخ ارز و تبعات آن به مردم اطمینان دادند که از بابت تامین کالاهای اساسی نگرانی نداشته باشند.
رئیس جمهور از آزادسازی 30 درصدی سهام عدالت در عید غدیر و 30 درصد دیگر آن در 22 بهمن خبر داد.