قیمت سبدنفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (25 آذرماه) با 46 سنت افزایش نسبت به روز جمعه به 67 دلار و 22 سنت رسید.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، از احتمال حذف ارز 4200 تومانی شکر خبر داد و گفت: بازارهای صادراتی به سه کشور محدود شده است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: قبلاً هم به مردم عزیز عرض کردم که دارایی خود را در ریسک خریدوفروش ارز قرار ندهند.
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که آمار ثبت نام شدگان در طرح ملی مسکن بیش از 100 هزار نفر بوده است.
«گاهی مردم به جای پرداخت پول عوارضی، دلار و یورو می‌پردازند، گاهی هم میوه می‌دهند. حتی به جای پول، هندوانه هم داده‌اند اما ما نمی‌توانیم قبول کنیم.»
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (19 آذرماه) با 9 سنت افزایش به 65 دلار و 66 سنت رسید.
آمار دادوستدهای اوراق تسهیلات مسکن درفرابورس نشان می‌دهد که این اوراق در 8ماه ابتدای امسال تا قیمت 40هزار تومان برای خریداران در نوسان است و در هفته‌های اخیر نیز با اندکی کاهش روبرو شده است.
مدیر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب و آزمایشگاه‌های استان تهران درباره دلایل بوی نامطبوع در تهران گفت: با توجه به این‌که پراکندگی بسیاری در استشمام این بو وجود داشت، نمی‌توان گفت که آلودگی به صورت نقطه‌ای و از یک منطقه بوده چراکه اگر ناشی از فاضلاب باشد، میزان گستردگی بو تا این حد نیست؛ در نتیجه لازم است تحقیقات گسترده‌ای درباره شدت، غلظت و پذیرش حالت بو صورت گیرد.
طبق لایحه بودجه 1399 میزان مالیات بر کالاها و خدمات 93 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که بالاترین میزان را نسبت به دیگر مالیات‌ها دارد.
بر اساس لایحه بودجه 1399 درآمد حاصل از وضع عوارض صادرات مواد خام و کالاهای با ارزش افزوده پایین 250 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که نسبت به عوارض در نظر گرفته شده این بخش در قانون بودجه امسال 25 برابر شده است.