مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش 24 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
یک مقام مسوول گفت: آزادسازی آب از سدهای آذربایجان‌شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، مرکزی، همدان، گیلان، مازندران، خراسان‌شمالی و گلستان برای جلوگیری از سیل در حال انجام است.
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده به‌واسطه شیوع ویروس کرونا، مردم تا سه ماه برای پرداخت مبلغ قبض گاز خود فرصت دارند.
قیمت طلا در پی ریزش بازار سهام آمریکا و هجوم سرمایه‌گذاران برای تهیه نقدینگی و پوشش ضرر در بازارهای دیگر در بحبوحه نگرانی‌ها از تاثیر اقتصادی اپیدمی کرونا، در معاملات روز سه شنبه کاهش پیدا کرد.
عضو هیئت مدیره عمران پرند از قیمت تمام شده 3.5 تا 4.5 میلیون تومان هرمترمربع طرح ملی مسکن در این شهر بدون احتساب قیمت زمین و هزینه‌های آماده‌سازی خبر داد.
بسیاری از بانک های آلمان تا الان تعطیل شده اند یا قصد دارند شعب خود را ببندند. کامرز بانک آلمان اعلام کرد صدها شعبه از هزار شعبه خود را در آلمان می بندد. بانک اچ وی بی هم قصد دارد 101 شعبه از 337 شعبه خود را تعطیل کند.
عملکرد شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی و تابعه سازمان ایمیدرو در زنجیره فولاد در دوره 11 ماهه امسال نوسان عملکرد داشتند، از رشد 6 درصدی عملکرد آهن اسفنجی تا افت 38 درصدی در بازدهی سنگ آهن دانه بندی ثبت شد.
در حالی که پس از کاهش شدید قیمت نفت به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا و جنگ قیمت بین عربستان و روسیه دلالان برای خرید نفت ارزان وارد بازار شده اند قیمت نفت امروز شاهد رشد بیش از یک درصدی بود.
هامونی یکی از مهمترین ویژگی‌های این پروژه را گزارشگری شفاف از عملکرد مالی و اجرایی مبالغ جمع‌آوری‌شده برای مدیریت این بحران توسط «امین طرح» ذکر کرد و گفت: تمامی فعالیت‌های مربوط به تخصیص وجوه جمع‌آوری شده از طریق سامانه‌های مورد تایید مانند کدال، سایت فرابورس ایران و وزارت بهداشت افشا می‌شود.
رییس کل بانک مرکزی ضمن اعلام این که نرخ ارز امسال فقط 15درصد افزایش یافته و اکنون هم ذخایر ارزی‌ کشور فوق‌العاده است، گفت: بر اساس تصمیماتی که در دولت و بانک مرکزی در خصوص آثار شیوع کرونا بود، قرار شد پرداخت اقساط تسهیلات کسب و کارهای زیان‌دیده از کرونا سه ماه به تعویق بیفتد و جریمه برای مشتریان لحاظ نشود.