بررسی قیمت روز مسکن تهران حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 52 متری در امین حضور به قیمت 190 میلیون و واحد 110 متری در آپادانا به قیمت یک میلیارد و 718 میلیون تومان معامله شده است.
پرونده «1000 سرویس بهداشتی» دوباره باز شد. کلنگ این پروژه از دهه 80 زمین زده شد و قرار بود در سال 1390 به سرانجام برسد، اما بارها با برچسب «پروژه‌ی شکست‌خورده» از مدار خارج شد.
رئیس سابق مرکز ملی هوا در سازمان حفاظت محیط زیست روال معاینه فنی عادی و برتر را برای خودروهای سواری تشریح کرد و گفت: تعدادی از خودروهای تهران برای دریافت برگه معاینه فنی به مراکز معاینه فنی در شهرهای اقماری مراجعه می‌کنند.
امروز قیمت انواع سکه طلا و همچنین دلار و یورو در بازار روند صعودی داشت.
طی تفاهمنامه ای 2 باغ بنیاد مستضعفان در شمال و جنوب پایتخت به شهرداری تهران واگذار شد.
رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان معتقد است که تعیین قیمت خودرو با نقش‌آفرینی خودروسازان و دلالان در حاشیه بازار صورت گرفته و خودروسازان در این شرایط، خودروی تولیدی خود را با قیمت بالا و نقدا می‌فروشد و این در حالی است که در پرداخت طلب قطعه‌سازان که با معضلات متعدد روبرو است، تعلل می‌کند.
تازه‌ترین آمار از خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن در دی ماه حکایت از ادامه روند افزایش دستگاه‌های Pinpad برای ارائه خدمات به مشتریان دارد.
فروش خودرو در چین در ژانویه 17.7 درصد کاهش یافت و به 2.2 میلیون دستگاه رسید.
گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای دلایل افزایش اخیر قیمت خودروها را اعلام کرد.
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه روش جدید توزیع گوشت تنظیم بازاری امروز ابلاغ می شود،گفت:طی حدود دو هفته اخیر قاچاق دام کاهش یافته است.