شورای عالی بورس تصمیمات جدیدی را درمورد شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت اتخاذ کرده است که روی سرنوشت 30 میلیون مشمول سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، تاثیر گذار است.
بازار طلا در حالی که قیمت اونس به محدوده قیمت 1800 دلار چسبیده است، منتظر جدیدترین آمار تورم آمریکا در هفته جاری خواهد بود.
مدیرعامل یک شرکت ارائه‌دهنده محصول در لایه زیرساخت به نمایشگاه مجازی کتاب تهران از تغییراتی که منجر به رفع اختلالات سال گذشته این رویداد شد می‌گوید.
در بحبوحه افزایش قیمت نفت و گاز و تنش های ناشی از آن در سراسر جهان شرکت شل توانسته درآمدهای زیادی را برای خود بدست بیاورد.
مشاهدات میدانی حاکی از افزایش مجدد قیمت برنج است. افزایشی که نگرانی های بسیاری را در سطح جامعه ایجاد کرده و این سوال برای افراد بسیاری پیش آمده که چرا برنج گران شده است؟
در جلسه عصر دیروز شورای‌عالی کار سبد معیشت خانوار کارگری 8میلیون و 979هزار تومان تعیین شد.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز (‌یکشنبه، 17 بهمن ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای 15 واحد پولی افزایش و قیمت 16 ارز کاهش یافت، نرخ 15 واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی گفت: طی سال‌های اخیر 163 سازه غیرمجاز دریایی پس از طی تشریفات قانونی تخریب و ساحل دریا به وضع سابق عودت داده شده است.
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، شرط پرداخت سود به سهامداران روش غیر مستقیم سهام عدالت را اعلام کرد.
با نزدیک شدن قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت به 93 دلار، تعداد دکل‌های حفاری ایالات متحده برای پانزدهمین هفته متوالی افزایش یافت.