یک کارشناس حوزه کار معتقد است اگر چه رقم هزینه سبد معیشتی که از سوی شورای عالی کار اعلام شده با توجه به شرایط اقتصادی و حداقل‌های موجود بوده است اما این مبلغ نمی تواند به طور صد درصد معیشت خانوارهای کارگری را تامین کند. وی از شورای عالی کار خواست تا همچون روال سالهای گذشته حداقل دستمزد کارگران بالاتر از نرخ تورم تعیین شود.
معاون وزیر کار با بیان اینکه تنها راه جذب نقدینگی مردم استفاده از ظرفیت تعاونی ها است، می گوید: بخش تعاون با وجود ظرفیت‌های عظیم، مظلوم و مهجور مانده و این نگاه باید تغییر کند.
رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با اشاره به اتصال سفرهای اتوبوسی بین‌شهری به سامانه امید و جلوگیری از سفر کرونایی‌ها، اعلام کرد: مسافران در پایانه‌های مسافری غربالگری نمی‌شوند.
مقایسه و بررسی آمار تولید و فروش ایران‌خودرو و سایپا نشان می‌دهد که از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه امسال بالغ بر 658 هزار دستگاه خودرو تولید شده است که از این تعداد به انضمام فروش خودروهای تولیدی پیش‌ از سال 1400 این خودروسازان، در مجموع آمار فروش به 633 هزار دستگاه هم نرسیده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی نرخ جدید مالیات های سیگار و لغو مالیات های قبلی را به مدیران کل امور مالیاتی استان ها ابلاغ کرد.
12 تشکل صنعتی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار توقف موقت طرح شفاف سازی نظام توزیع از طریق درج قیمت تولیدکننده بر روی محصولات شدند.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه 17 بهمن 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 496 هزار و 111 تومان رسید.
مسئولین شرکت هواپیمایی ایرباس وعده دادند که در آینده ای نزدیک موتور هواپیما با سوخت هیدروژنی خواهند ساخت.
هزینه سبد معیشت خانوارهای کارگری در شورای عالی کار 8 میلیون و 979 هزار تومان تعیین شد.
بر پایه اطلاعات اولیه سازمان زمین شناسی آمریکا، چین در سال 2021 بزرگترین کشور تولیدکننده معدنی طلا بود.