دولت در یارانه اضافه‌ای که اخیرا پرداخت کرد، برای 32 میلیون نفر مبلغ 100 هزار تومان واریز کرده است.
اقتصاددانان برآورد می کنند در صورت بالا ماندن قیمت نفت، روسیه 65 میلیارد دلار درآمد اضافی در سال میلادی جاری خواهد داشت.
قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی با بالا رفتن انتظارات برای تحکیم سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا در پی رشد چشمگیر نرخ تورم، ثابت بود اما در مسیر ثبت رشد هفتگی متوالی قرار گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در حاشیه سفر به عمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با ظرفیت‌هایی که وجود دارد می‌توانیم حجم روابط اقتصادی یک میلیارد دلاری کنونی میان دو کشور ایران و عمان را افزایش دهیم و به رقم های بالاتری در سال آینده برسانیم.
نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان پایان یافت و طرفین 10 سند همکاری امضا کردند.
رئیس سازمان امور عشایر کشور با اشاره به اینکه 25 درصد گوشت قرمز کشور را عشایر تولید می‌کنند گفت: اکنون آمادگی خریداری دام عشایر تا هر کیلوگرم 70 هزار تومان وجود دارد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.
رئیس هیأت مدیره شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: ایران به جمع 5 کشور دارنده دانش و فناوری ساخت قطعات نیروگاهی پیوست.
با افزایش قابل توجه قیمت ارز در ماه‌های پایانی فصل پاییز یکی از اقدامات دولت و بانک مرکزی برای مدیریت این بازار و نوسانات آن، اخذ مالیات از خرید و فروش ارز بود که بررسی‌ها بیانگر این است که در این زمینه تاکنون 1007 مودی شناسایی شده‌اند که هیچگونه پرونده مالیاتی نداشتند.
یک کارشناس گفت: اگرچه بیت‌کوین روز گذشته نتوانست از 45 هزار دلار فراتر برود و به در بسته خورد، اما همچنان سرمایه‌گذاران امیدوارند که دوباره شاهد روند صعودی بازار رمزارزها باشند و در حال حاضر، گاوهای بازار، یعنی همان خریداران در منطقه حمایتی 43 هزار دلار، مشغول دفاع هستند تا قیمت بیشتر از این ریزش نکند.