امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 212 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید12 میلیون و 50 هزار تومان است.
لایحه بودجه 1401 بهترین فرصت برای تغییر نظام تعرفه‌گذاری برق صنعتی است تا از این طریق زمینه تکمیل زنجیره ارزش صنایع کشور مهیا شود.
دارندگان کارتخوان و درگاه پرداخت الکترونیکی تا پایان ماه جاری فرصت دارند که کارتخوان‌های خود را در سازمان مالیاتی ثبت کنند که تاکنون بیش از 5 میلیون دستگاه کارتخوان تعیین تکلیف و دو میلیون و 600 هزار دستگاه نیز از سوی بانک مرکزی غیرفعال شده‌اند.
رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی با بیان اینکه تولید به اندازه کافی است و مردم نباید در خرید محصولات مورد نیاز خود نگران باشند، گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولات شوینده تا پایان سال اعمال نخواهد شد.
معاون امور مقابله و هماهنگی حقوقی در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه در حال حاضر روند قاچاق ورودی و خروجی نزولی است، گفت: اولین کالایی که بیشترین حجم کشفیات قاچاق و پرونده‌ها را دارد در حوزه لوازم خانگی است.
رسانه‌های کره جنوبی از برنامه این کشور برای ازسرگیری واردات نفت از ایران پس از سه سال وقفه خبر دادند.
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در بهترین وضعیت، برنجی که بالاترین کیفیت را دارد در استان مازندران کیلویی 35 هزار تومان از کشاورز خریداری شده و با قیمتی که این روزها در بازار عرضه می شود اختلاف چشمگیری دارد.
طبق گفته مسئولان درحالی قرار است سود سهام عدالت سال 1399 تا پایان سال جاری پرداخت شود که وراث مشمولینی که فوت شده اند همچنان باید تا راه اندازی سامانه الکترونیکی برای تقسیم و واریز سود سهام عدالت فرد متوفی منتظر بمانند.
در شرایطی که معمولا بازار اجاره در نیمه دوم سال افت می‌کند، بررسی‌ها از رشد محسوس اجاره بها نسبت به نیمه اول امسال حکایت دارد؛ این در حالی است که دی ماه امسال تورم سالیانه اجاره 30 درصد بالاتر از تورم خرید و فروش مسکن بود.
نحوه درج شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت برای سهامداران عدالتی که تا کنون سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند، اعلام شد.