رسانه‌های کره جنوبی از برنامه این کشور برای ازسرگیری واردات نفت از ایران پس از سه سال وقفه خبر دادند.
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در بهترین وضعیت، برنجی که بالاترین کیفیت را دارد در استان مازندران کیلویی 35 هزار تومان از کشاورز خریداری شده و با قیمتی که این روزها در بازار عرضه می شود اختلاف چشمگیری دارد.
طبق گفته مسئولان درحالی قرار است سود سهام عدالت سال 1399 تا پایان سال جاری پرداخت شود که وراث مشمولینی که فوت شده اند همچنان باید تا راه اندازی سامانه الکترونیکی برای تقسیم و واریز سود سهام عدالت فرد متوفی منتظر بمانند.
در شرایطی که معمولا بازار اجاره در نیمه دوم سال افت می‌کند، بررسی‌ها از رشد محسوس اجاره بها نسبت به نیمه اول امسال حکایت دارد؛ این در حالی است که دی ماه امسال تورم سالیانه اجاره 30 درصد بالاتر از تورم خرید و فروش مسکن بود.
نحوه درج شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت برای سهامداران عدالتی که تا کنون سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند، اعلام شد.
بورس کالا از پذیرش قیر، شمش و میلگرد فولادی 4 شرکت در بازار اصلی این بورس خبر داد.
بورس کالای ایران از پذیرش محصولات شیمیایی 5 شرکت در بازار فرعی این بورس خبر داد.
بر اساس آخرین آمارها، بیش از دو میلیون و 300 هزار سهامدار مشمول سهام عدالت نتوانسته‌اند سود سهام سال 1398 خود را دریافت کنند.
در شرایطی که پیش از این اعلام می‌شد، سفر درون‌شهری و برون شهری کرونایی‌ها یا از و به شهرهای قرمز و نارنجی با جریمه‌ همراه خواهد بود، به نظر می‌رسد با تغییر مصوبات و عدم اجرای کامل پروتکل‌های جدید، خبری از این جریمه‌ها نیست.
تقاضا برای بنزین در آمریکا به دنبال آرام شدن شرایط جوی 6.4 درصد نسبت‌به هفته گذشته بالا رفته و قیمت بنزین در این هفته احتمالا به 3.50 دلار در هر گالن می‌رسد.