چالوس - معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه آزادراه تهران - شمال از مولفه های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود، گفت:شاهکار مهندسی در این آزادراه مشاهده می شود.
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره به این که سود سهام عدالت 532 هزار تومانی برای سال 99 حدود 550 هزار تومان است گفت: برآورد زمانی ما این است که در دهه سوم اسفند می‌توان سود را به حساب مشمولان واریز کرد.
نقص فنی پرواز کیش-مشهد شرکت هواپیمایی زاگرس سبب بازگشت هواپیما به فرودگاه کیش شد.
در شرایطی که هر روز آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا روند افزایشی پیدا می‌کند، سفرهای جاده‌ای مردم نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه به نظر به رکوردهای قبلی خودش نزدیک‌تر می‌شود.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از دستور ویژه رئیس دستگاه قضا در خصوص یک پرونده رانت خواری که باعث بسته شدن حساب‌های بانکی این شرکت شده بود، خبر داد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 212 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید12 میلیون و 50 هزار تومان است.
لایحه بودجه 1401 بهترین فرصت برای تغییر نظام تعرفه‌گذاری برق صنعتی است تا از این طریق زمینه تکمیل زنجیره ارزش صنایع کشور مهیا شود.
دارندگان کارتخوان و درگاه پرداخت الکترونیکی تا پایان ماه جاری فرصت دارند که کارتخوان‌های خود را در سازمان مالیاتی ثبت کنند که تاکنون بیش از 5 میلیون دستگاه کارتخوان تعیین تکلیف و دو میلیون و 600 هزار دستگاه نیز از سوی بانک مرکزی غیرفعال شده‌اند.
رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی با بیان اینکه تولید به اندازه کافی است و مردم نباید در خرید محصولات مورد نیاز خود نگران باشند، گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولات شوینده تا پایان سال اعمال نخواهد شد.
معاون امور مقابله و هماهنگی حقوقی در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه در حال حاضر روند قاچاق ورودی و خروجی نزولی است، گفت: اولین کالایی که بیشترین حجم کشفیات قاچاق و پرونده‌ها را دارد در حوزه لوازم خانگی است.