وزیر راه از مذاکره با همتای قطری خود در سفر به این کشور برای راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر دو کشور و همچنین توافق برای استفاده بیشتر ایرلاین‌های قطری از آسمان ایران خبر داد.
وزارت ارتباطات روی سرعت تاکید دارد اما مشکلات پارامترهای کیفی شبکه ارتباطی کشور هم این روزها باعث اعتراض کاربران شده است.
آمار گردآوری شده توسط پلاتس نشان می دهد داراییهای نفتی و زیرساخت به بزرگترین اهداف هکرها و حملات سایبری از سال 2017 تبدیل شده اند و یک سوم از کل وقایع سایبری در مدت پنج سال گذشته مربوط به آنها بوده است.
کابینه آلمان از بسته معافیت مالیاتی برای پشتیبانی از بازیابی حمایت می‌کند، این بسته تخفیف مالیاتی برای کارگران و مشاغل با هدف کاهش تاثیر همه‌گیری بر بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا با محرک‌های تازه است.
هند پیشنهادهایی به ارزش 20.5 میلیارد دلار از پنج شرکت برای تولید نیمه رسانا و نمایشگر در این کشور دریافت کرده است.
فیزیکدانان بر این باورند که هرچه بالا رود، باید پایین آید و این موضوع درباره ارز دیجیتال پرمعامله جهان یعنی بیت کوین نیز درست است. یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال هشدار داد که بیت کوین ممکن است با کاهش اندک و افزایش احتمالی نرخ بهره در ماه مارس، به سطوح پایین‌تری سقوط کند.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات هفته گذشته به 1898 دلار و 43 سنت رسید.
وزارت راه و شهرسازی مکلف است به خانواده هایی که فرزند سوم و بیشتر از آبان امسال به بعد داشته باشند بر اساس قانون تعالی جمعیت 200 متر زمین رایگان بدهد.
تازه ترین گزارش عملکرد طرح مشوق بیمه کارفرمایی نشان می دهد که تاکنون 6353 کارفرما برای بهره مندی از معافیت حق بیمه ثبت نام کرده و بیش از 12 هزار نفر از کارجویان قرارداد کار بسته و جذب بازار شده اند.
چند روز پس از انتشار خبر واردات موبایل در ازای صادرات خشکبار، رئیس کنفدراسیون صادرات ایران توضیحاتی را درباره این موضوع ارائه کرد.