نمایندگان مجلس با معافیت مالیات بر ارزش افزوده بازار گواهی سپرده‌های کالایی و انتقال مالیات به گیرنده نهایی کالا موافقت کردند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در خاتمه جلسه امشب هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار از مصوبه این هیئت برای حذف شرط ارائه مدرک عدم سؤپیشینه متقاضیان در بیش از 90 درصد مجوز های کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی جمعه آینده از بارش برف و باران طی 2 روز آینده در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خبر داد.
ایران و قزاقستان 5 سند همکاری در نشست پایانی هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، علمی، فنی و فرهنگی در تهران امضا کردند.
وزیر نفت گفت: آمادگی داریم که با همه کشورهای عضو GECF به روش‌های موجود در تجارت گاز طبیعی و ال ان جی اعم از سوآپ، ترانزیت و دیگر روش‌های متداول همکاری و مشارکت داشته باشیم.
اعضای مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) با پیوستن موزامبیک به 18 کشور رسید.
بررسی‌ها پس از پایان مهلت تعیین شده برای ساماندهی کارتخوان‌ها در سازمان امور مالیاتی حاکی از آن است که بیش از 4 میلیون و 700 هزار دستگاه کارتخوان به پرونده مالیاتی متصل و بیش از 3 میلیون دستگاه کارتخوان غیرفعال شده‌اند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در جریان سفر به دوحه قطر که به همراه رئیس‌جمهور انجام شد، امروز با وزیر صنعت و تجارت قطر در دوحه دیدار و ملاقات کرد.
توسط علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیروی ایران و رئیس ایرانی کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر، سندهایی در خصوص اتصال شبکه‌های برق دو کشور و همکاری در حوزه‌های استاندارد، ورزش و جوانان، مناطق آزاد، آموزش عالی و فرهنگی و هنری به امضا رسید.
اعضای مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF) با پیوستن موزامبیک به 18 کشور رسید.