دریاچه مصنوعی دانشگاه اراک به منظور ذخیره سازی آب جهت حفظ مدیریت سبز و ایجاد تفرجگاه دانشگاهی احداث شد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی از لغو دوباره نمایشگاه‌های تهران به دنبال اوج گیری مجدد کرونا خبر داد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از اولویت بازرسی و نظارت برنانوایی‌های سطح استان و بهره‌گیری از بازرسان افتخاری خبر داد و گفت: در سال جاری تخلف‌ها در حوزه نان، آرد و نانوایی بیشتر در مورد گرانفروشی، وزن چانه نان و کیفیت نان بوده است.
مدیرعامل اسبق شرکت متن می‌گوید که تبعات تاخیر بهره برداری از میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی بیش از 40 میلیارد دلار ضرر تاکنون و تا چند سال آینده بوده که خطایی فاحش و توجیه ناپذیر است.
طبق قانون، در مرحله اول مسئولیت هرگونه سوءاستفاده از سیم‌کارت با شخص مالک است و مجرمان نیز از سیم‌کارت‌های بلااستفاده یا گم‌شده در جهت اعمال خلاف سوءاستفاده می‌کنند.
وزیر نیرو با بیان این که بدون احتساب قیمت سوخت، هر کیلو وات ساعت انرژی حدود یکصد و 40 تومان هزینه دارد گفت: دریافتی‌ها به طور متوسط 50 درصد قیمت تمام شده است.
تبریز- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از ابلاغ هشت میلیارد تومان اعتبار در حوزه مشاغل خانگی به این استان خبر داد.
روسیه یک بندر جدید با ظرفیت 12.5 میلیون تن در منطقه کالمیکیا می سازد که بنادر ایران، هند و قزاقستان را به روسیه متصل خواهد کرد.
معاون وززیر راه و شهرسازی از پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران توسط 19 بانک و موسسه اعتباری خبر داد.
بررسی ها نشان داد که عادی شدن تدریجی شرایط اقتصادی جهان، روند کند بهبود قیمت‌های جهانی نفت خام را به دنبال خواهد داشت.